martori bord ..., tot ce este cu bec rosu ...
![]() ![]() ![]() |
martori bord ..., tot ce este cu bec rosu ...
mihai0070 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Verifica presiunea la ulei.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai se aprindea si ( ! ) frana si apa daca nu am presiune ulei ....???????? si nu stau aprinse ..... functioneaza intermitent....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
(!) este o alerta si se aprinde cand
- placutele de frana sunt uzate (daca ai martor pentru asa ceva) - cand pompa de frana e in avarie - cand nu ai presiune la ulei (se aprinde deodata cu becul de ulei) Asa ca verifica presiunea la ulei si, daca este, ai eliminat o cauza. Poti verifica si sa nu fie uleiul subtiat sau prea putin. Ceea ce e adevarat e ca apa nu are legatura, daca temperatura ei este in limite. Nu stiu daca ai sau nu indicatori de presiune ulei si temperatura apa. Daca ai, urmareste-i si vezi ce indica. Daca totul e ok, poate fi si ceva problema electrica. |
--------------------
.
.
.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, explicatia e ca daca temperatura apei creste si avaria se aprinde, nu ramii neaparat fara ungere, dar lipsa ungerii duce la supraincalzire. Sint niste diode care fac asta. Iar acel (!) este supliment de indicare a avariei, exact cum spune roland.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci la mine se aprind intermitent (!)avarie si apa ai ulei repet intermitent ca , culoarea galbena a semaforului si asta numai cand masina sta la ralanti .... cand pornesc nu mai face asa.... si pana la urma semnul (!) cand se aprinde cand ai probleme cu lichidul de frana cu apa cu uleiul sau cu toate ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta inseamna ca
1. uleiul tau e suficient de uzat incat sa trebuiasca sa-l schimbi, sau 2. ai ramas cu prea putin ulei si trebuie sa completezi. Eu pariez ca n-ai mai schimbat uleiul de nu-stii-cand |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, domnule, cind ai presiune mica la ulei se aprind TOATE. Acel "intermitent" de care spui e oarecum in ritmul motorului la relanti.
Ai: pompa uzata supapa bila detarata sau cu mizerie lasind sa scape ulei ulei prost relanti prea jos nivel ulei mic lagare uzate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai pompa de ulei stiam ca se verifica daca scoti capacul ala pe unde pui ulei si daca motorul merge la relanti trebuie sa in sus ulei atunci este ok pompa (la mine arunca de nu se poate ulei la tacheti) uleiul este de 3500 km in masina intradevar este un ulei romanesc nu foarte bun si poate deasta...(totusi nu este cam repede 3500 km...) acum am fost la masina ai am scos papucul din sonda de ulei si nu se mai aprinde nimic nici bec ulei (lucru normal) nici bec apa nici avarie ... nu se mai aprind nici cand pun contactul sa fie oare un scurt undeva ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
workarea |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Sint sigur ca s-a mai discutat, dar: uleiul romanesc nu ca nu e "prea bun", e chiar mizerabil. 3500 km inseamna foarte mult pentru el. Ia pe degete o picatura de pe joja si convinge-te. Mai e o chestie: chiar si uleiurile foarte bune au viata mai scurta intr-un motor de Dacie. Ar fi bine sa le schimbi pe la 5-6000 km. D-apoi uleiul romanesc! Orice mecanic iti va recomanda sa-l schimbi la 2000 km (de unde si ideea ce, de fapt, te costa mai mult sa mergi cu ulei ieftin si prost). In fine, cred ca ai prins ideea.
Si un pic off topic: am vazut prin Carrefour cel mai ieftin ulei: No. 1 se cheama (marca de supermarket). Este la bidoane de 5 l, albe. Bidoane ca alea de apa minerala! Numai bun de bagat in praguri, fara remuscari. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
A, mai adaug o posibilitate: benzina in ulei, caz in care pute a benzina; asta din cauza amestec bogat, nivel mare in CNC, filtru aer supercolmatat, soc tras permanent sau blocat inchis, aprindere proasta, membrana pompa fisurata, etc.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si daca ar fi benzina in ulei ... cum scap de ea... de si nu cred ca este ca eu merg pe gpl...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
workarea |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Elimini cauzele si schimbi uleiul. Dar tu zici mergi pe GPL.
Schimba uleiul, oricum, nu ai de ce sa mai amini. Si pune un ulei bun, ca pe ansamblu nu iesi mai scump. LE: vezi ca diacolnuliviu nu iti spune ca ai toate acele probleme, cum am impresia ca ai inteles, ci una sau mai multe dintre ele. This post has been edited by workarea: 14 Sep 2006, 14:38 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
mai oameni buni dar omul poate saverifice si sonda de presiune ulei se poate ca nici aia sa nu mai lucreze bine zic si eu ca s-a mai intamplat asa ceva
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#15
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si sa verifice daca omuletul ala mic si verde mai e in motor, sa sufle pe acolo. Ce naiba ma, a spus deja ca are ulei romanesc, neschimbat de 3500 de kilometri, si ca-i palpaie la relanti si atat! Chiar nu-i clar ca uleiul e dus?????
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
cu papucul scos din sonda de ulei, e normal sa nu se mai aprinda cel de apa si cel "!" nici cand pui contactul, pt ca tocmai sonda de ulei le aprindea si pe cele 2 prin niste diode, sonda inregistrand presiune 0 fara motorul pornit.
totusi nu am vazut nicaieri cat arata indicatorul presiunii de ulei..uita-te si ne comunici..exista o posibilitate sa fie sonda de bec defecta(destul de mica acea posibilitate) eu n-as da vina pe ulei(desi e romanesc) ci mai degraba "linia". probabil si bate motorul dimineata cand e rece si te-as sfatui sa nu il accelerezi deloc imediat dupa pornire. incearca sa bagi un ulei 20W50 care e mai gros un pic si eventual si o cutie de aditiv 2+2. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai motorul bate desi am reglat tacheti .... dimineata daca nu turez putin nu pleaca adica face urat de tot, instalatia de gaz merge pornita direct pe gaz adica asa fac de luni de zile .... senzorul de preziune ulei sta intre liniutele albe de pe mijloc cand merg, cand stau pe loc se duce spre rosu in stanga dar nu mult cam un milimetru distanta de dunga alba (spre stanga)... dimineata nu mai clipeau becurile dar pana la servici am cam 20 km si dupa vre-o 10 km au inceput iar sa clipeasca intermitent... si aseara am gasit ulei sub masina... si pica pe undeva pe sub senzorul de bec (pe acolo este murdar cu ulei si se vede ca este proaspat)... este posibil sa fie blocul motor spart acolo unde se infileteaza senzorul sau pierde pe la senzor ... sau sa se fi stricat filetul .... cum remediez asta....aaa uitasem daca scot papucul din senzor nu se mai aprinde nimic nici cand pun contact nici cand pornesc motorul...
This post has been edited by mihai0070: 15 Sep 2006, 07:53 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 15 Sep 2006, 08:52) Pai motorul bate desi am reglat tacheti ..[...] Pai sigur nu e bataie de lagare? In cazul asta de ce te miri oare ca n-ai presiune? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai cum nu am presiune....???????????????? acul sta la jumatate ......... doar la relanti scade si nu ajunge pe rosu si nu a ajuns nici odata pe rosu ........... motorul fuge de rupe........
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
suca |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 23 May 05 From: Brasov ![]() |
Am avut aceeasi problema in week end cind am facut un drum pina la Bilea. In curbe cind trebuia sa schimb a doua se aprindeau minunatii martori (cind acceleram imi indica presiune cam cit iti indica tie acum). Sursa problemei:
1. Prea putin ulei 2. Ulei destul de uzat Solutia: 1 litru ulei 20W50 si acum totul este OK. Parerea mea este ca si problema ta este in aceeasi categorie si se rezolva relativ usor (asta daca intre timp, doamne fereste, n-ai mai gasit alte bube). Bafta PS. Dimineata cred ca nu se aprind martorii pentru ca uleiul este inca gros (fiind rece) dar in momentul in care ai apucat sa faci ceva kilomentri uleiul de subtiaza datorita exploatarii si de aici problema This post has been edited by suca: 15 Sep 2006, 12:35 |
--------------------
Dacia
Nova
98/GT, Logan ABS Plus
- BV-08-___
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
asta este cea mai buna explicatie si sunt de acord cu ea problema este ca ulei am destul adica un pic peste partea lata de pe joja camm un mm ... eu dadeam vina pe senzor... ca am gasit ulei cand am bagat mana sub senzor si mi-e frica sa nu fie blocul spart acolo .... intrebam daca este posibil....asa ceva ca senzori am schimbat cam multi ca toti faceau figuri
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
anndi |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Daca la relanti sta asa jos presiunea iti spun sigur ca ai probleme cu pompa de ulei! Eu am schimbat vo 3 pana sa gasesc una calumea. Mai este si posibilitatea unei uzuri a cuzinetilor. Se schimba si e ca noua! Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#23
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Eu zic sa va ganditi mai intai ca s-ar putea sa fie sonda defecta...inainte de a insira o lista de probleme mult mai grave....nu cred ca e cazul...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
workarea |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Mai, lasati omul sa-si schimbe uleiul, ca tot trebuie s-o faca, si dupa aia sa ne povesteasca rezultatul! Voi ce faceti, incepeti sa-i punctati din nou ipotezele care au fost deja aduse in discutie?! Hai, Mihai, nu te mai codi, ca eu tin cu tine, sa-ti dea odata Dumnezeu gindul cel bun!
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#25
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai o sa schimb uleiul si o sa vad dupa aia ce se intimpla ... dar asta saptamana viitoare multumesc....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#26
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ia zi Mihai, ai schimbat uleiul? Asa-i ca nu mai face?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#27
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
inca nu l-am schimbat ca nu am avut bani si am mai alergat masina ceva de atinci cam inca o mine aproximativ si acum chiar ii fac schimbul dar am gasit si defectiunea .... pierd ulei pe la senzorul de bec care desi a fost schimbat ....pierde pe la imbinarea plastic cu metal asa ca este pe lista de schimbari chiar in weekend
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
raduemy |
![]() ![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 8 October 10 ![]() |
salutare!
am si eu o problema cu martorul(!)....cand pornesc motorul nu se aprinde,dar cand pornesc de pe loc,in special in primele 3 trepte se aprinde,iar uneori clipeste si in treptele 4-5. De curand am schimbat placutele de frana si am impresia ca dupa aceasta operatiune se aprinde acest martor. am verificat lichidul de frana si este ok. Mentionez ca nu se mai aprinde si alt martor cum ar fi presiune ulei sau apa. Stie cineva ce poate fi? Multumesc! This post has been edited by raduemy: 8 Oct 2010, 08:13 |
--------------------
dacia 1310
1310 tlx
1988
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#29
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Completeaza lichidul de frana.
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
Unele modele aveau pläcute cu fir de indicare a uzurii excesive , cum nu se prea gäseau pläcute cu fir s-a generalizat folosirea celor färä , iar firul a rämas suspendat prin zona etrierului . Verificá dacä nu ai vre-un fir pe acolo sá atingä la masä - îl izolezi si ai rezolvat problema .
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:20 |