motor uzat, ulei si aditiv
![]() ![]() ![]() |
motor uzat, ulei si aditiv
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu banii de aditiv cumperi un ulei mai bun de la bun început.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
am folosit la inceput mobil1 cu aditiv obisnuit nu cine stie ce , apoi ultimul schimb am bagat castrol magnetec fara aditiv. la ambele nu mai stiu exact ce specificatii cred ca 15w40. presiunea tot cam asa.
ma gandeam sa bag acum ceva 20w50 tinand caont ca s-a cam uzat motorul presiune nu am avut niciodata cu motor cald mai mare de 1,5 in relanti si 3,5 turatie normala This post has been edited by angheloaia: 20 May 2011, 22:07 |
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 20 May 2011, 22:55) e bine sa folosesti aditiv la schimbul de ulei pt un motor uzat? unii mecanici nu recomanda aditiv spunand ca nu face decat rau la anumite chestii, sa le obtureze si sa dea o crestere a presiunii de ulei artificiala. la montarea unui set nou chiar este f greu de curatat blocul motor de acele depuneri. si daca totusi sunt unii aditivi buni care chiar fac treba, ce folositi? pune-i un elf 10w /40,plus 1 aditiv de la metabond cu totul te va costa 150 lei,si vei fi multumit,garantez eu personal. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#5
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu ce garantezi?
10W e perfect pentru motoare uzate, mai ales în combinație cu rahatbond. ![]() This post has been edited by C a t a l i n: 21 May 2011, 06:02 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
pune un 20w-50 bun fara aditiv suplimentar
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
george 07 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 20 May 2011, 22:06) am folosit la inceput mobil1 cu aditiv obisnuit nu cine stie ce , apoi ultimul schimb am bagat castrol magnetec fara aditiv. la ambele nu mai stiu exact ce specificatii cred ca 15w40. presiunea tot cam asa. ma gandeam sa bag acum ceva 20w50 tinand caont ca s-a cam uzat motorul presiune nu am avut niciodata cu motor cald mai mare de 1,5 in relanti si 3,5 turatie normala ...pai presiunea care o indica (1,5 relanti si 3,5 turatie) e normala , parerea mea e sa investesti in alte piese care ai nevoie ... (spre exemplu banii care-i dai pe aditivi cumperi filtru de aer si asti mai avantajat) |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#8
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Am mers un an pe combinatia 2.5 litrii de ulei romanesc si un flacon de aditiv (gros ca mierea).Impresii : am scapat de norul de fum pe care il lasam , uleiul fiind gros nu-l mai manca asa rau ,am trecut si printr-o iarna cu uleiul asta ,aveam baterie noua , gros cum era , motorul invartea usor si mergea bine zic eu .
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
george 07 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
@vallyyy asta e parerea ta , nu te contrazic dar colegul vorbea de presiune nu de fum, si daca motorul consuma poti pune si mama aditivilor ca ulei tot va consuma.
This post has been edited by george 07: 21 May 2011, 17:25 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
eu am folosit ulei valvoline 15w40 special pentru motoare cu multi km, in combinatie cu aditiv tot de la valvoline, plus o spalare prealabila pe interior a motorului.
inainte cand aveam o petarda de ulei romanesc se palpaiau becurile rosii din bord dupa un drum lung, acum niciodata. ceas pt presiune ulei n-am, nu era dotata masina cu d-asta la vremea ei; singur dezavantaj e ca-mi face cam multi muci uleiul asta, lucru pe care il rezolv cu un separator de ulei. |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare.Am facut o prostie. Avand motoru varza la dacia mea:consum de ulei 1l la 1000 km,epurator scos, depuneri pe bujii.
Am luat alt motor.Motoru era dat jos de pe masina aia.Vanzatoru spunea ca e motor pregatit pentru RAR. L-am montat sus. Ce am depistat in 100 km facuti: -la rece se aude o bataie -nu sta in lasata in viteza intr-o rampa deoarece se duce inapoi la vale -se incalzeste apa cam pe la 90 de grade ( termsotat vernet de 86 de grade am pe masina)Cu celalant motor nu se incazea asa tare.Maxim 85 de grade. Stiu ca mi-am luat teapa ![]() Ce parere aveti despre problemele alea trei?Mersi |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(paul-tm @ 24 May 2011, 15:35) Salutare.Am facut o prostie. Avand motoru varza la dacia mea:consum de ulei 1l la 1000 km,epurator scos, depuneri pe bujii. Am luat alt motor.Motoru era dat jos de pe masina aia.Vanzatoru spunea ca e motor pregatit pentru RAR. L-am montat sus. Ce am depistat in 100 km facuti: -la rece se aude o bataie -nu sta in lasata in viteza intr-o rampa deoarece se duce inapoi la vale -se incalzeste apa cam pe la 90 de grade ( termsotat vernet de 86 de grade am pe masina)Cu celalant motor nu se incazea asa tare.Maxim 85 de grade. Stiu ca mi-am luat teapa ![]() Ce parere aveti despre problemele alea trei?Mersi Bataia la rece,poate fi de la uzura arborelui cotit,mai ales daca ,,rapane,, Daca se duce inapoi la vale ai comresia slaba si proasta,deci un set de segmenti noi. Te salut. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
panter1 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 20 May 2011, 22:06) am folosit la inceput mobil1 cu aditiv obisnuit nu cine stie ce , apoi ultimul schimb am bagat castrol magnetec fara aditiv. la ambele nu mai stiu exact ce specificatii cred ca 15w40. presiunea tot cam asa. ma gandeam sa bag acum ceva 20w50 tinand caont ca s-a cam uzat motorul presiune nu am avut niciodata cu motor cald mai mare de 1,5 in relanti si 3,5 turatie normala Ma oameni.. nu mai folositi aditivi.. mai bine luati uleiuri bune sau reparativa motorul daca este uzat.. aruncati banii degeaba pe aditivi.. Sa va spun ce am patit eu pe "vremuri" cand aveam mania aditivilor am zis sa incerc.. bagam mereu ulei mobil semisintetic 10w-40(cum folosesc si acum).. motorul mergea bine 10.000. km, iar dupa acesti km incepeau sa zornaie tijele de la culbutori si motorul se auze putin mai tare, semn ca uleiul era pe duca.. si acela era momentul cand necesita schimbat uleiul.. Odata am schimbat uleiul, am mers 4500.. apoi am pus un aditiv din america(de.. sa ajut uleiul cica) imi recomandase cineva.. era ca mierea de albine gros etc.. A mers bine motorul inca 500km.. apoi a inceput sa rapaie culbutorii si motorul sa se auda tare, semn ca uleiul si-a pierdut din calitati, si la 5500 imi era mila sa mai merg cu el asa.. se auzea tare, etc.. apoi am schimbat ulei + filtru si motorul si-a revenit la normal.. Am zis ca nu mai bag aditivi in viata vietilor mele.. mai bine ulei bun, schimbat la timp, inca de cand ai motorul nou sau refacut decat aditivi.. Pentru initiatorul topicului.. pune si reparati motorul.. nu exista aditivi pentru motor uzat decat Markeging sa isi vanda ei produsele.. Ascultai si pe mecanici ca stiu ei ce spun in legatura cu aditivii.. This post has been edited by panter1: 25 May 2011, 12:10 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Nu stiu ce are dar si la cald daca il accelerez se aude o bataie. Dar motoru merge.
Vreo 2000 km mai merge.Sper. |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
jak_ati |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 23 March 10 From: BRASOV ![]() |
Ulei 20W50 METABOND CLASSIC + un tub tratament motor METABOND OLD SPEZIAL.
Eu pe astea le folosesc. |
--------------------
renault
12 TL
*
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai bine bagi valvolina T90, ca iesi mai ieftin.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
maho |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.214 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Argoane, esti "dat draku'",nu se poate plictisi omul cu tine...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 06:50 |