DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motorina, utilizare la temperatura scazuta

decrvl
post 28 Dec 2007, 16:00
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Salutare si LA MULTI ANI!Ce s-ar intmpla daca as alimenta cu motorina euro 4 de la petrom la temperaturile de afara?Retineti nu top ruro 4!Am observat o mica crestere de consum la motorina de la mol odata cu venirea iernii(ma refer la cea euro 4).Am tot cautat despre motorine si la producatori si la ce s-a mai scris dar tot nu sunt lamurit si nu as vrea sa bag ceva ce sa inghete in rezervor mai ales ca este masina in garantie(adica noua) si nu ma prea pricep(am avut inainte benzinara)!
Va multumesc anticipat si rog sa nu se supere pe mine cei care administreaza acest forum daca nu am postat cum trebuie!


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Dec 2007, 16:23
Post #2


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu se intampla nimic rau. pe vremea asta tota motorina de la pompa este in compoziti de iarna.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 28 Dec 2007, 16:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Multumesc pentru raspuns.Dar calitatea corespunde?Daca as baga de la petrom euro 4 intrucit cei de la service mi-au recomandat petrom(si nu top euro 4)ca asta nu stiu -diferenta intre euro 4 si top euro 4-care este mai buna pentru dci 1,5 euro 3?


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 28 Dec 2007, 17:09
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Diferenta este la continutul de sulf . Top euro 4 are de cca 7 ori mai mic continutul de sulf . Eu am intrebat la Vocea Clientului ca motorina recomanda Uzina , fiindca Euro 3 nu se mai gaseste si raspunsul a fost in scris ca motoarele K9K 790 ( 1,5 DCI - 65 CP - Euro 3 ) pot functiona fara probleme atat cu motorina Euro 3 , 4 sau 5 . Eu am alimentat iarna numai cu Nordica de la Petrom , iar in perioada calda a anului cu Mol Tempo Plus .
Am incercat si Euro 5 , dar nu mi-a placut dinamica masinii . Aceeasi motorina am folosit-o atat cu softul original de 65 CP , cat si cu cel de 85 CP si 200 Nm .

This post has been edited by camesibiu: 28 Dec 2007, 17:17


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Dec 2007, 18:19
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Daxa ti-e frica rau de inghet, exista aditivi pentru asa ceva, desi eu unul nu as da banii pe ei.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 28 Dec 2007, 19:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Eu ii pun Alpine Diesel de la OMV. Se comporta ok


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 28 Dec 2007, 21:32
Post #7


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Euro Diesel 4, Top Euro Diesel 4, Top Nordic Diesel sunt toate motorine care corespund standardului Euro 4 (continut de sulf de maxim 50 mg/kg). Diferenta intre Euro Diesel 4 si Top Euro Diesel 4 e data de aditivi.
In perioada de acum motorina, atat euro diesel 4 cat si top euro diesel 4, rezista pana la -20 grade Celsius, ceea ce a fost suficient pana acum in toata tara.

Alpin Diesel de la OMV e Euro 5 (continut de sulf de maxim 10 mg/kg).

Daca vrei sa bagi de la Petrom, baga Top Euro Diesel 4. Diferenta in bani fata de Euro Diesel 4 nu e prea mare.
Incearca sa bagi de la un Petrom cu flux mare de clienti si, daca se poate, de la o statie cat mai noua (mai putine impuritati in raezervoarele statiei).
Top Euro Diesel 4 il gasesti si la OMV sub numele de Sprint Diesel.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 28 Dec 2007, 22:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Dacă și asta mai e problema tehnică ...
Eu pun în mașina părinților numai Euro 5. Nu vad nici o diferență în dinamică față de Euro 4.

This post has been edited by liviu2004: 28 Dec 2007, 22:13


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
decrvl
post 29 Dec 2007, 08:58
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Liviu2004 mi-am cerut scuze inainte daca nu postez unde trebuie asa ca daca dupa pererea ta nu este problema tehnica atunci considera ca vreau sa nu apara vreo problema tehnica.Multumesc inca odata celor ce au raspuns.


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu2004
post 29 Dec 2007, 14:54
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.184
Joined: 21 November 05




Eu vă această parte a forumului adresat celor care au deja o problemă tehnică, nu o posibilă problemă.
După părerea mea "Diverse" ar fi fost un loc mai potrivit.
Nu e nevoie să ceri scuze, oricine poate greși putin, chiar și eu.

This post has been edited by liviu2004: 29 Dec 2007, 14:55


--------------------
Opel Tigra Twintop 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lord Hades
post 29 Dec 2007, 21:46
Post #11


Memento Mori


Group: Members
Posts: 1.640
Joined: 28 July 07
From: Brasov




Efix diesel de la rompetrol ce are? Eu am simtit o diferenta notabila intre motorina de la petrom si cea de la rompetrol. Ma refer la statiile peco din brasov.


--------------------
OOOO A3 2010 / Vorsprung Durch Technik - BV03:-)
"Death smiles at us all. All a man can do is smile back."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 29 Dec 2007, 22:41
Post #12


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Nu puneti aditivi. Euro 5 si alte variante mai scumpe, sunt doar ...mai scumpe pentru motoarele noastre. Efix am folosit ca benzina si mi s-a parut cea mai buna... si mi-a scazut si consumul cu cca. 200ml/100km, iar de tras tragea mai bine.
Totusi, daca alimentati de la No Name sau firme obscure (din nevoie) puteti pune aditiv antifreeze si anti apa in combustibil biggrin.gif

Mai recomand citirea unor utilizatori de motoare tdi, dci, tdci de pe forumurile respective wink.gif
orice puneti nu sunt probleme mari, doar la benzina si carburator se mai modifica avansul si altele la diferite variante de benzina...

This post has been edited by RIon: 29 Dec 2007, 22:49


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 31 Dec 2007, 09:58
Post #13


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Pana la -20 grade poti pune orice tip de motorina! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 06:09
Forum Renault