DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nu are curent?, baterie buna dar nu misca nimic

axxel2004
post 22 Sep 2007, 18:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 30 July 06




buna seara domnilor.

am o mica problema cu batrana doamna si ma gandesc poate gasesc pe cineva dintre dumneavoastra sa ma ajute.din cauza delegatiilor pornesc masina la 2 saptamani.ultima oara am pornit-o acum 2 sapt si a pornit.azi am incercat si nu mai merge nimic.nu se aprinde bordul,electromotor ioc nimic,nimic.
bateria are 12,34v am masurat cu aparatul am tensiune la dinam are masa are tot.pur si simplu nu porneste,nu misca absolut nimic.sigurantele sunt bune am scos contactul ca stiu ca are probleme dar nu am tensiune pe nici un fir....am incercat cu bateria de la mercedes dar acelasi rezultat....mentionez ca atunci cand pun contactul tensiunea la baterie nu scade deloc deci scurt nu exista....poate e vreun fir rupt dar nu prea stiu de unde sa incep verificarea......




multumesc tuturor anticipat


cezar


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1987 MLS - B37ZHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 22 Sep 2007, 18:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai ai masurat tu 12V, dar poate fi descarcata si amperi ioc.
Pune un bec de far pe borne si vezi se aprinde?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YO4RLP
post 22 Sep 2007, 18:47
Post #3


membru radioactiv


Group: Members
Posts: 331
Joined: 20 December 05
From: Galați




Dacă spui că ai încercat și cu o altă baterie și ai același rezultat, ar fi bine să iei căblăraia la controlat. Curentul nu se vede dar "merge" prin fire.


--------------------
Dacia SuperNova Confort 2002 - GL-06-EAF
Cine vrea, găsește posibilitați; cine nu vrea, găsește scuze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 22 Sep 2007, 19:37
Post #4


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Incearca verificarea in felul urmator: Scoate masina din viteza si trage frana de mana. Pune contactul si apoi impinge cu o surubeltita sau cu degetul ansamblul furcii de lansare. Demarorul ar trebui sa se roteasca si eventual sa porneasca motorul. (demarorul este legat direct la baterie prin cabluri groase).
De la + bateriei mai pleaca un fir albastru care ajunge la borna pozitiva a alternatorului (ala caruia ii spui tu dinam). De acolo este alimentat blocul de lumini si o cutie de conexiuni, fir rosu. Verifica daca ai tensiune la bocul de lumini si cutia de conexiuni. Daca nu, este de vina firul rosu. Daca ai tensiune ar trebui sa ai faruri, claxon etc.
Spune-mi daca vrei schema electrica.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Sep 2007, 21:04
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Mai simplu: desfa legatura de la cei doi papuci din apropierea electromotorului (asta-i plusul de comanda de la cheie la starterul electromotorului,sau solenoid), si cu un fir izolat, du de la plusul bateriei, la firul dinspre starter, chiar si fara contactul pus, electromotorul trebuie sa invarta, iar daca pui si contactul , ar trebui sa si porneasca, dar tu spui ca nu ai nici lumini labord,probabil nici acele nu se misca cand pui contactul, ceea ce inseamna ca firul albastru nu face bine contact in borna de la plusul bateriei, fiind slab sau oxidat. Daca electromotorul pleaca cand pui firul, rezulta ca defectul este incepand de la borna + pana la contact,inclusiv.Sa vezi daca e contactul defect, cu un fir izolat , faci legatura intre plusul bateriei si plusul (15) de la bobima de inductie, si trebuie sa-ti apara tensiune la bord, dar sa nu ti mult , ca e tot una cu a pune contactul fara sa pornesti, incalzesti babina, sau arzi platina . Ar mai fi cateva trucuri, dar mi-e sa nu te zapacesc.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Sep 2007, 14:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind curata bornele apoi stringe-le bine si vezi daca se alimenteaza daca nu verifica firul subtire care pleaca la + bteriei se duce la + alternator apoi la surubul de la blocul de lumini apoi la contact eventual stringe-le cu o cheie apoi verifeca si tresa de masa de la alternatorsi cablul de minus de la baterie la motor


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 23 Sep 2007, 17:32
Post #7


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




Daca spui ca nu ai niciun fel de curent in instalatie, desfa capacele de la volan si strange toate mufele care le gasesti pe acolo wink.gif Am patit si eu odata si m-am invartit 2 ore cu electricianul pe langa masina.


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 08:20
Forum Renault