nu porneste in soare (DE 2 ANI)!, CAND ESTE CALD SI SOARE AFARA NU PORNESTE LA PRIMA
![]() ![]() ![]() |
nu porneste in soare (DE 2 ANI)!, CAND ESTE CALD SI SOARE AFARA NU PORNESTE LA PRIMA
mekgun007 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
SOLENZA
1.4 MPI confort
2004
|
|||
cristio_79 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Incearca sa pui de 3-4 ori contactul inainte sa actionezi demarorul.
Sau incearca sa scoti turul din rampa si sa pui contactul. Vezi daca vine benzina. Dupa ce porneste, isi revine ? Adica sta la relanti bine, fara sa oscileze ? Se tureaza ? This post has been edited by cristio_79: 27 Sep 2009, 15:32 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
ramsen |
![]()
Post
#3
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
bobina de inductie ai schimbat-o?...incearca cu alta cind este cald afara si observa daca o ia mai bine
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
mekgun007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 April 08 ![]() |
Am pus contactul de 5 ori si apoi am dat la automat si la fel de prost a pornit.
am mai incercat si urmattoarea faza: am lasat-o in soare si apoi fara sa o pornesc am scos alimentarea cu benzina din rampa si era benzina pe ea , apoi am tinut degetul in capul conductei si cineva a pus contactul sa vad daca vine benzina si venea cu presiune mare de a tasnit pe langa deget. nu am incercat sa probez cu alta bobina - daca nu ma insel eu cred ca e chestia aceea care intra fisele in ea? daca gresesc corectati-ma va rog! apropo dupa ce porneste cu chiu cu vai se balbaie 10 secunde sau daca nu se opreste apoi la a doua cheie porneste cat de cat bine dar nu se tureaya decat 1 secunda pana la 1200 turatii dupa care imediat scade la 500 ca si cum ar fi calda . la cea de a treia cheie porneste perfect si se tureaza cateva secunde pana la 1200... apoi revine si se stabileste la 500. in mers nu am probleme de nici un fel merge foarte bine, opresc si pornesc cand vreau dar sa nu fac pauza mai mult de 1-2-3 ore ca iar face fite la prima cheie. Acum cand vine frigul sigur o sa porneasca normal 99,9% din cazuri s-a intamplat si iarna de cateva ori rar ce e drept cand au fost cateva zile cu soare aproape de 15 grade celsius. This post has been edited by mekgun007: 27 Sep 2009, 17:06 |
--------------------
SOLENZA
1.4 MPI confort
2004
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.351 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Folosesti cumva benzina cu cifra octanica 99 sau 100? Sau vreun aditiv de carburant ?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
romanvs |
![]()
Post
#6
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 1.248 Joined: 14 January 08 From: CRAIOVA ![]() |
Nu stiu daca este cazul si la Solenza dar la Daciile 1300 cand avea simptomele descrise de tine aveau probleme cu bobina de inductie.
Desi zici ca ai senzorul de turatie nou,eu am avut simptome asemantoare cu ale tale si a fost de la acesta.Am scos mufa am curatat-o si nu a mai facut probleme. |
--------------------
Hyundai
Elantra
2021 D A C I A S O L E N Z A
|
|
mekgun007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 April 08 ![]() |
Folosesc numai benzina cu cifra octanica 95. Am pus o perioada de la petromv , apoi alta peioada de la rompetrol- efix si in ultimul an numai de la Mol. Simptomele au ramas aceleasi fara nici o schimbare.
la mufa de la bobina am dat cu spray de de contacte si nimic! de fapt am dat cu spray de contacte la toate mufele la care am ajuns. Am schimbat si releele acelea doua mari din cutia cu sigurante de langa baterie intre ele, am verificat toate siguratele,,,nu mai am alte idei. ma am de incercat faza cu probarea altei bobine si mai spunea cineva ca ar mai putea fi unul sau mai mulkte injectoare care la caldura scaba benzina in capul pistonului si-l ineaca... sau cam asa ceva sau ca ar mai putea fi pompa de benzina care are o supapa de retur pe la care pierde prersiune in timp la caldura desi pompa e verificata si baga presiune normal. va multumesc pentru solidaritate si promptitudinea cu care a-ti raspuns si va rog sa o tineti tot asa poate rezolv problema pana la urma!!! ![]() ![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4 MPI confort
2004
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
cu motorul cald la fel de greu porneste?eu optez pt bobina.
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
mekgun007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 April 08 ![]() |
Cu motorul cald porneste perfect
|
--------------------
SOLENZA
1.4 MPI confort
2004
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu cred ca tot din alimentare sau injectie este.
Ai incercat cumva sa calci pedala de acceleratie pana la fund si dupa aceea sa actionezi demarorul atunci cand zici ca face figuri ? Sau calci pedala, stai asa maxim un minut si dupa aceea invarti cheia. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
traiam cu impresia ca totul este ok din pct de vedere al bobinei. niciodata nu a fost umblat la ea, motorul mergea ok, dar m`a mancat undeva sa o verific inainte de concediu. ce am gasit se vede in poza. am cumparat alta beru cu 360 lei desi asta mai functiona fara probleme (nu`mi place ruleta ruseasca).
va sfatuiesc sa le verificati ca poate de acolo pleaca problemele. la noua bobina am pus saibe plate mari si grovere. cele 3 suruburi le`am strans cat sa nu se desfaca si sa permita miscarea bobinei in caz de dilatare/contractie ca sa evit repetarea povestii. bafta! Attached thumbnail(s) Img859.jpg ( Size: 659.15k ) Number of downloads: 1147 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
corbex |
![]()
Post
#12
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Nu prea-mi dau seama ce ai gasit tu aici, in afara de rugina. Te referi la faptul ca-i carcasa pleznita?
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
psychoo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
da, ca este crapata in 3 locuri, exact unde a fost prinsa in suruburi.
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
bobina ta nu mult timp mai functiona ai facut bine ca ai verificato eu am prinso in 3 prezoane si am pus contra piulite la fie care prezon in total 6 piulite am stranso in asa fel ca pot sa o misc cu mana (adica nu este nici stransa da nici destransa si mie mi-a crapat cea veche si mergea motorul in 3 pistoane si curenta facea scurt circuit)
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
EUGEN2008 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.889 Joined: 19 August 08 From: Brasov ![]() |
problema cu fisurile de la bobina poate fii tratata cu indiferenta, am constatat ca loganul are aceeasi probleme, de la incalziri -raciri plasticul imbatraneste si cedeaza asta nu inseamna ca bobina nu isi face treaba. Necazul e la furtunele de spritiera care mai scapa pe ici pe colo si stropgelul ajunge exact pe bobina (cel putin la logan asa se intampla) , in nici un caz fisurile de la urechile de prindere nu insemna ca trebuie inlocuita. Problema cu pornirile la cald o am si eu la logan 1,4 doar ca se manifesta doar in iunie- august dupa stat in soare o zi intreaga , am urmat aceeasi pasi cu sezor turatie , testere corp clapeta . Ideea e ca dupa ce am schimbat corpul clapeta si cu aceasta ocazie asteptam si sa se stinga becurile din bord inainte de pornire (lucru care nu-l fac niciodata) problema s-a ameliorat . Ideea e ca ar merita sa incerci o curatire a injectoarelor , eu banuiesc ca undeva la cheie data rapid se ineaca din cauza eventualelor neetanseitati interne datorate dilatarilor (sper ca se intelege ce am vrut sa zic) . Incearca sa astepti mai mult cu contactul pus sa se amorseze pompa si sa se stinga martorii si abia apoi incearca sa pornesti . Insista pe curatat iac-ul din corp clapeta si injectoarele
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE
2006 La omu sarac nici boii nu trag !
|
|
ramsen |
![]()
Post
#16
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(psychoo @ 7 Oct 2009, 12:01) traiam cu impresia ca totul este ok din pct de vedere al bobinei. niciodata nu a fost umblat la ea, motorul mergea ok, dar m`a mancat undeva sa o verific inainte de concediu. ce am gasit se vede in poza. am cumparat alta beru cu 360 lei desi asta mai functiona fara probleme (nu`mi place ruleta ruseasca). va sfatuiesc sa le verificati ca poate de acolo pleaca problemele. la noua bobina am pus saibe plate mari si grovere. cele 3 suruburi le`am strans cat sa nu se desfaca si sa permita miscarea bobinei in caz de dilatare/contractie ca sa evit repetarea povestii. bafta! la fel este si la mine...si o am din 2004 si tot asa este...stai linistit ca nu are nimik...prinde-o la loc cum a fost si nu mai face tu improvizatii |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
psychoo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Bobinele s-au prins doar in 3 suruburi deoarece s-a constatat ca in 4 suruburi crapa din cauza diferentelor de temperatura. Si problema s-a constatat de la Renault, nu ca asa au proiectat inginerii.
Daca nu da scantei aiurea ( testeaz-o noaptea la intuneric ), pune-o la loc cum era si tine-o pe cea noua in portbagaj, nu te mai apuca tu sa faci improvizatii ca s-ar putea sa plangi dupa cei 360 de lei. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
psychoo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
eh uite ca eu am constatat (si am si dovada) ca si in 3 suruburi crapa. cea noua nu este prinsa in 4 ci tot in 3, doar ca acum se poate dilata in voie fara sa streseze plasticul.
NU pun vechitura crapata pe masina si nu voi pune niciodata nici o piesa de calitate indoielnica, care prezinta CLAR semne de uzura sau defecte. daca renault a constatat ca crapaturile nu sunt bune si au renuntat la un surub de prindere cred ca au avut motive. repet! nu ma mai sfatuiti sa pun vechitura crapata pe masina pentru ca NU se va intampla asa ceva decat in caz de forta majora. puneti voi bobine crapate. eu prefer sa am bobina noua cu izolatia intacta. bafta! |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#20
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Bobinele se verifica cu aparatul de masura nu ochiometric . Nu conteaza daca plasticul e spart iar din punct de vedere eletric bobina functioneaza 100%. Probleme pot are cand partea secundara se intrerupe si nu mai arunca scantei 1-4 sau 2-3 fiindca daca o parte de secundar pentru fisele 2-3 sau 1-4 cu siguranta motorul functioneaza doar cu 2 bujii.
Daca patesti probleme pe clocauri si nu ai o bobina pentru schimb se scot fisele de la injectoarele la care pe cilndru respectiv nu se mai primeste scanteie si ajung frumos cu 2 cilindri acasa fara a distruge catalizatorul cu amestec nears. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
bobina crapata vi se pare voua ca nu face probleme cand este mediul umed veti contata ca au loc mici intreruperi daca daca afara ploua si sunteti uzi la picioare incercati numa sa puneti mana pe motor sa vedeti ce fain curenteaza
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ramsen |
![]()
Post
#22
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(psychoo @ 7 Oct 2009, 21:08) eh uite ca eu am constatat (si am si dovada) ca si in 3 suruburi crapa. cea noua nu este prinsa in 4 ci tot in 3, doar ca acum se poate dilata in voie fara sa streseze plasticul. NU pun vechitura crapata pe masina si nu voi pune niciodata nici o piesa de calitate indoielnica, care prezinta CLAR semne de uzura sau defecte. daca renault a constatat ca crapaturile nu sunt bune si au renuntat la un surub de prindere cred ca au avut motive. repet! nu ma mai sfatuiti sa pun vechitura crapata pe masina pentru ca NU se va intampla asa ceva decat in caz de forta majora. puneti voi bobine crapate. eu prefer sa am bobina noua cu izolatia intacta. bafta! lasa acolo bobina cea noua si dupa 6 luni sa te uiti la ea si observi ca si cea noua este crapata tot pe acolo...asta este QUOTE(vladut88 @ 7 Oct 2009, 21:21) bobina crapata vi se pare voua ca nu face probleme cand este mediul umed veti contata ca au loc mici intreruperi daca daca afara ploua si sunteti uzi la picioare incercati numa sa puneti mana pe motor sa vedeti ce fain curenteaza am incercat chestia asta pe care o spui tu si nu ma pisca la mina deloc...deci... |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
psychoo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.682 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
bobina este pe masina din data de 3 august 2009, deci are deja 2 luni. peste 4 luni o sa o demontez si o sa ii fac o poza.
bafta |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
alex24bis |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 October 09 ![]() |
salutare tuturor,
mekgun007, am avut aceeasi problema si a fost de la un senzor care arata ca un fluture. un tip istet si cu un laptop s a prins, am pus unul nou si gata nu mai am probleme, de 1 an, cu ea |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
ionutiulia |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
descrie cu exactitate unde este acel senzor daca vrei .la motor , la volan ,sau in alta parte!!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
klaus |
![]()
Post
#26
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
eu presupun ca e seonzorul de turatie, ca doar ala e "ca un fluture"
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
alex24bis |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 October 09 ![]() |
Senzorul respectiv se afla la impreunarea cutiei cu motorul, deasupra fantei prin care vezi volanta. E prins cu doua suruburi.
atentie ca frige rau cand e motorul folosit recent(trb lasat la recit vreo 2 ore) si nu este senzor de turatie, zice mecanicul, asta are rol doar la pornirea motorului |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Spune-i ca se insala.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
spunei la mecanicu ala ca masinile au mai evoluat Dacia Solenza nu mai e DACIA 1300
si re mult mai multi senzori ca si 1300 le de exemplu acela care ajuta la pornire (cum zice el )chiar este senzor de turatie |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
carmen101 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 20 October 09 ![]() |
Buna ziua,
Am o Solenza din 2003 si cu o problema similara ma confrunt si eu in fiecare vara. Adica 2007-2008-2009. Fiind o "ea" la volan, m-am dus direct in service (Dacia). Prima data, in 2007, am dus masina dimineata, cand , pe racoare, a pornit. Dupa ce a stat cateva ore la ei in hala, la umbra, cu toate verificarile pe care le-au facut, mi-au zis: domna, masina n-are nimic, la noi porneste, dar am verificat si curatat tot ce se putea la contacte, senzori etc. Desi m-am simtit ca o proasta ca nu stiam ce sa le explic, am inghitit, am platit. Important e ca apoi masina a mers bine, a pornit fara probleme. In 2008, am harait-o toata vara, cel mai fain a fost cand am facut un drum de 500 km fara sa opresc motorul de frica, nu cumva sa nu mai pot porni. Cum a venit toamna, totul a fost ok. In 2009, aceeasi figura. Merg totusi in Service. Foarte precauta, incerc sa explic ca desi pare ciudat, nu porneste cand e forte caald .... nu m-au lasat sa termin..."ah, da, stim, au mai fost probleme de genul asta"!!!!! raspunsul este "CURATATI SENZORUL DE TURATIE" Toate bune! |
--------------------
dacia
solenza rapsodie
2003
- sv07axa
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:43 |