nu porneste...., bateria are 12v
![]() ![]() ![]() |
nu porneste...., bateria are 12v
c1p0 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|||
DodoBird |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(c1p0 @ 29 Jun 2005, 18:42) Azi dim am vrut sa plec cu masina....am dat cateva chei si n-a pornit....toate bune...dar de obicei pronea...dupa inca fo 2 chei nu a mai facut nimic...nu mai scoate nici un sunet...daca dau drumu la avarii nu se intampla nimic si nici daca apas pe claxon. am masurat bateria cu un voltmetru si imi spune ca are 12v. Ma gandesc ca ar trebui macar sa palpaie becurile de pe bord.... bornele sunt curate...ce sa fac? am verificat si sigurantele... are cineva idee?? Scoate bornele de la baterie curatale, da pe ele cu putina vaselina, punele la loc , asigurate ca leai strans ferm si fac contact, si vezi daca porneste ! |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
Marius Adrian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 21 February 05 From: Bucuresti ![]() |
De la plusul bateriei mai pleaca un fir mai subtire tot la electromotor ( pe langa cel gros cu borna ). S-ar putea ca asta sa fie intrerupt. Asta este motivul pentru care nu mai ai curent deloc. Eu am patit-o in intersectie. Cat despre faptul ca nu iti porneste verifica aprinderea, firele de la bobina etc. Bafta!
|
--------------------
Dacia 1300 Traieste clipa!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ba da, e un fir subtire (albastru daca nu ma inseala memoria) care are si o cupla cu papuci pe el, si se infige fix in electromagnetul care cupleaza bendix-ul
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Firul ala nu e direct de pe borna, iti dai seama ca ar anclansa solenoidul permanent. Ala vine de la contact, partea de demaror.
Firul rosu, cu cupla (papuc) pe el legat la borna + merge la instalatie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ma faci sa ma duc la masina si sa fac niscaiva poze
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#8
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
nu imi merge nici un aparat, ca puneam si eu niste poze. am verificat toate firele si par sa fie in regula. am incercat sa o pornesc si punand contactul si apasand pe tamburusul ala din spate de la electromotor. nu s-a intamplat nimic.
azi plec la mare (noroc ca nu cu masina mea), insa cand ma intorc am neaparata nevoie de masina... cand ma intorc o sa pun si niste poze. |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Ov @ 30 Jun 2005, 09:25) Partial mea culpa: Firul cu papuc de la demaror e un albastru-cenusiu, vine de la contact-D La mine (fata de altii) exista SI pe firul rosu o cupla mai solida-probabil mostenire de la anteriorul; firul ala rosu intra in manunchiul de la instalatie si e legat pe + alternator, de unde prin altul pleaca pe releu, in instalatie(spre bord) etc. M-am uitat si la alta masina, aia nu are acea cupla pe firul rosu Edit: daca ai bornele cuplate la baterie si la masa, respectiv demaror, se poate incerca cu o scula un strap intre cele doua borne ale solenoidului. Daca nu se invirte electromotorul, si este tensiune si intre firul ala gros (+) si masa, este electromotor defect; daca porneste, este solenoidul. This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jun 2005, 10:15 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai verifica firul care vine de la alternator la masa caroserie.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Radduu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare.. de ce raman fara baterie daca imi las masina mai mult de 3 zile cu bornele puse pe baterie? iar daca scot bornele nu am nici o problema cand pornesc dupa mai mult timp
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
johnsws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru ca ai un consumator care nu se decupleaza. cauza poate fi si o masa proasta. verifica ce consum de curent ai dupa ce opresti motorul. verifica masele pe caroserie si cred ca si diodele de la alternator.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(c1p0 @ 29 Jun 2005, 19:42) .dupa inca fo 2 chei nu a mai facut nimic...nu mai scoate nici un sunet...daca dau drumu la avarii nu se intampla nimic si nici daca apas pe claxon. am masurat bateria cu un voltmetru si imi spune ca are 12v. Ma gandesc ca ar trebui macar sa palpaie becurile de pe bord.... bornele sunt curate...ce sa fac? am verificat si sigurantele... e clar ca s-a descarcat bateria ea are 12 volti, dar fara consumatori incarca tu fain-frumos bateria si ai sa vezi cum o ia la prima cheie si vezi sa nu ai un consumator poate ai uitat ceva becuri aprinse, sau, cum am patit eu, face figuri alarma (daca ai) |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(Radduu @ 2 Jul 2005, 11:50) am si eu o intrebare.. de ce raman fara baterie daca imi las masina mai mult de 3 zile cu bornele puse pe baterie? iar daca scot bornele nu am nici o problema cand pornesc dupa mai mult timp cu motorul oprit si cheia scoasa din contact desfa o borna de la baterie si pune un ampermetru ( intre borna si baterie) in mod normal nu trebuie sa ai nici un consum daca ai, cauta prin eliminare (becuri, alarma, casetofon etc) |
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
raszvan |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 2 September 05 ![]() |
QUOTE(c1p0 @ 29 Jun 2005, 18:42) Azi dim am vrut sa plec cu masina....am dat cateva chei si n-a pornit....toate bune...dar de obicei pronea...dupa inca fo 2 chei nu a mai facut nimic...nu mai scoate nici un sunet...daca dau drumu la avarii nu se intampla nimic si nici daca apas pe claxon. am masurat bateria cu un voltmetru si imi spune ca are 12v. Ma gandesc ca ar trebui macar sa palpaie becurile de pe bord.... bornele sunt curate...ce sa fac? am verificat si sigurantele... are cineva idee?? am patit la fel ca tine. vezi ca la alternator sunt doua fire, stranse cu un surub. unul este rosu si celalalt cred ca albastru. Vezi daca nu s-au rupt de la trepidatii |
--------------------
ex clio
symbol 1.5 dci
2005 megan dci, 2003.
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#16
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca de la baterie este. Am patit si eu ceva asemanator. Daca ai redresor pune bateria la incarcat si vezi dupa aia. Mie mi se declansa electroventilatorul de la radiator din cauza a doua fire care se atingeau extrem de usor.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
Korben_Dallas |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 11 April 05 ![]() |
A! si desigur trebuie sa verifici incarcarea, mai ales in sarcina
|
--------------------
-
-
- Ce să faci, la tăți ni-i greu!
|
|
Raoul |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 7 July 05 From: Curtea de Arges ![]() |
In primul rand trebuie sa verifici daca alternatorul "incarca". Daca alternatorul este OK atunci mergi la un service si ceri sa iti masoare cu un densimetru electrolitul din baterie.
|
--------------------
DACIA
berlina
- AG-78-LIR
|
|
c1p0 |
![]()
Post
#19
|
![]() I find your lack of faith disturbing. Group: Members Posts: 160 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti - Colentina ![]() |
azi i-am dat de cap....
erau 2 probleme... una era bateria...care era moarta....am lasat-o la redresor 12 ore. alta problema era firul ala albastru care pleaca de la plus (al doilea fir mai subtire). se rupsese la papuc acolo...le-am prins si le-am izolat. acu totul e ok, a pornit fara probleme. bine ca am reusit sa o pornesc...ca saptamana asta ma mut, si aveam nevoie de masina!! |
--------------------
Dacia
Logan
dCI Ambition 2007 I feel like I'm diagonally parked in a parallel universe.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:45 |