porneste la cheie, imedita dupa da motorul sa moara
![]() ![]() ![]() |
porneste la cheie, imedita dupa da motorul sa moara
raoul. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
eu as banui ceva pe partea de alimentare cu combustibil.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
raoul. |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
am uitat sa specific ca la diagnoza gpl , softul ala mi-a vazut sonda lambda cum ca functioneaza anormal la rpm de relanti. anormal in ideea in care sinusoida era foarte asimetrica si doar la turatii devena simetrica si regulata.
se poate ca sonda asta sa dea peste cap momentele alea imediat dupa pronire? |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
raoul. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
am dus masina la service si am lasat-o la teste. or descoperit ca pompa de benzina da presiunea care trebuie dar din nu se stie ce motiv se dezamorseaza de pe o zi pe alta si masina se comporta normal pe timp racoros(acum ploua de rupe in TM).
idei sunt binevenite |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
klaus |
![]()
Post
#5
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
eu as banui ca pompa nu e in parametri si, de asemena, ca ai o problema cu regulatorul de pe corpul pompei (la supernova era pe rampa, la logan e pe corpul pompei)
Si as verifica bujiile, daca sunt in parametrii (in pecial daca sunt cele recomandate, cu plaja de temperatura de lucru corecta) 25 Jul 2012, 11:55: PS: s-ar putea ca si injectoarele (sau unul din ele) sa nu mai fie etanse la inchidere dupa oprirea motorului This post has been edited by klaus: 25 Jul 2012, 10:55 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
raoul. |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
![]() dupa faza de la pornire masina mea este perfect in parametrii. Acuma m-am cam obisnuit cu ea asa dapoi...ce-n batzu lui trompi sa aiba? Bujiile sunt NGK si corespund cerintelor Loganului. Despre etanseitatea injectoarelor nu am intrebat, si pompa ar fi ok This post has been edited by raoul.: 30 Jul 2012, 11:13 |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
b18hsu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema o am si eu.
De fapt la mine a fost problema si cu injectoarele de gaz (pe care le-am inlocuit) iar cel de la service gpl mi-a pus diagnosticul ca trebuie sa schimb si injectoarele de benzina pentru ca ele ar fi problema. La fel mi-a facut proba la pompa de benzina cu o pompa a lui, o pompa pe care o foloseste numai pentru teste si in urma inlocuirii mi-a aratat o valoare (imbunatatirea amestecului, parca a zis) care era identica cu valoarea data cand era pompa mea pe masina deci problema nu este de alimentaere ci de injectoare. Acum nu prea imi vine sa dau 800 de lei ca sa verific teoria asta dar daca as gasi niste injectoare sa le pun pe masina sa vad cum se comporta la prima pornire as testa. La mine ar mai fi ceva: cateodata, nu mereu, parca motorul nu merge rotund ci in valuri (este o diferenta mica intre minime si maxime de turatie). O alta precizare: inainte sa schimb injectoarele de gaz mai intai am fost si am curatat injectoarele de benzina la un service care avea aparat cu ultrasunete si sistem de verificare a injectoarelor (a modului de pulverizare) si acolo am vazut cum toate injectoarele pulverizau la fel (4 jeturi ca muchiile unei piramide) sub acelasi unghi dar parca volumul de solutie care s-a adunat in eprubetele in care pulverizau injectoarele nu era egal, nu am fost atent dar asta ar explica mersul in valuri si nu rotund al motorului. In momentul de fata pe gaz masina merge perfect dar pe benzina parca nu are aceeasi forta. Oricum momentan am pus benzina de la omv si un aditiv in benzina pentru cazul in care ar mai fi ceva prin injectoare. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI Gpl
2007 Laureate
|
|
raoul. |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
intradevar pe benzina parca e mai lenesa dar pana acum am zis ca poate mi se pare mie. faza e ca merge impecabil masina exceptie la pornire si la pornire doar cand e cald afara(teoretic se dilata piesele deci ar trebui sa fie mai etanse).
mi-a mai facut o faza si anume la viteza mare cand am dat inapoi e benzina mi-a murit motorul in mers! oricum ma seaca la culme faza si nu stie pe ce sa dau vina, gpl sau 68.000 km cu masina |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
b18hsu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Aseara am intrat in calculatorul de gaz dar cand incercam sa ma uit la parametri cu motorul pornit mi se bloca programul de la gpl. L-am sunat pe ovijer (de la el am interfata pt. gpl) si i-am spus simptomele; raspunsul lui a fost ca am probleme cu fisele de la bujii, cel putin una din ele da la masa.
Asa ca am verificat cu un spray de geamuri cu apa in el si dupa ce am pulverizat pe fise, surpriza, la una din ele se vedea cum apar mici firicele de descarcari electrice. La ora la care scriu aici deja am schimbat fisele cu unele Bosch siliconate si pot sa spun ca se simte o schimbare in bine la comportamentul motorului. Oricum astept cu nerabdare ziua de maine sa vad cum porneste dimineata. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI Gpl
2007 Laureate
|
|
danimar |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
QUOTE(b18hsu @ 3 Aug 2012, 21:04) La ora la care scriu aici deja am schimbat fisele cu unele Bosch siliconate si pot sa spun ca se simte o schimbare in bine la comportamentul motorului. Oricum astept cu nerabdare ziua de maine sa vad cum porneste dimineata. Care e rezultatul? S-a rezolvat problema schimband fisele? |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
raoul. |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
am schimbat si fisele in prima faza, cu unele tesla. nici o modificare! face la fel amsina. acum cu caldurile astea nu mai moare la pornire dar tot se gatuie dupa care se tureaza si se stabileste pe la 1000 si pot pleca cu ea.
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#12
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Si eu am probleme la pornire dupa ce a stat in soare toata ziua. Dau de cheie si nimic mult si bine.
Solutia e sa-i dau talpa la pornire, sa o turez un pic si apoi trece. Sta ok la relanti, nu zvacneste nu nimic. Doar nu porneste fara ceva mai multa benzina la inceput. Ma gandesc, temperatura mai mare a galeriei de admisie oare nu influenteaza ce citeste vreun senzor? Impresia mea e ca nu da computerul cata benzina trebuie la pornire. Cum ma ating un pic de pedala de acceleratie cum porneste ok si ramane ok dupa aia. Merge foarte ok la turatii mari dar si la relanti. Cand e rece masina (a stat la umbra) porneste la sfert. Empiric vorbind, doar temperatura influenteaza problema cu pornitul. Ma gandesc ca dupa ce respira un pic prin galeria de admisie odata pornita se mai racoreste vreun senzor ceva pe acolo... This post has been edited by DigitalScribe: 26 Aug 2012, 18:52 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Si eu am avut astfel de simptome, si numai cand masina e incinsa ba de la mers sau de la soare. Pentru prima oara, ieri pe bac acul turometrului la pornire mi s-a dus la zero efectiv, apoi urcand la 1000 si apoi spre 750 rpm. Eu folosesc de cca 2 luni numai Alto 101. Deci benzina nu are nicio influenta asupra acestor fluctuatii.
Mai vad si eu anumite fluctuatii ale acului dar chiar nu mai bag de seama. Atat timp cat porneste si nu se opreste motorul, sanatate. This post has been edited by Sir Andrew: 27 Aug 2012, 11:22 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
raoul. |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
asta mi-a recomandat si mie inginerul dacoteh, sa o ajut cu pedala la pornire. numai ca nu-mi place...asta faceam la dacia veche. de fel pe caldura imi facea figura insa ieri a facut-o si pe racoare(ploaia de ieri). am sa incerc si azi pe la pranz.
e tare dubios, odata pornita masina se prezinta perfect atat la testele pe calculator cat si in mers , si si la pornirile din acea zi cu intervale scurte(2-3h) in care masina sta(fie soare, fie umbra). daca a trecut de 8h stata faca figura la pornire |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
raoul. |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
Nu s-a schimbat nimic si nu am mai facut nimik la masina,doar am studiat!
in wekendul ce urmeaza am sa incerc sa scot injectoarele de benzina si sa le"curat" cu spray de carburatoare si sa schimb pozitia intre ele(macar placebo). De asemenea am sa schimb bujiile cu unele eyquyem 2 electrozi. am cautat codul NGK-ului de pe masina si desi corespunde cerintelor motorului de logan am vazut ca ngk are alt cod recomandat loganului(clio). ...si am sa anulez complet instalatia de gpl sa ma conving ca nu se trage de la gpl si am sa o duc asa in service (am de facut si distributia) wish me luck am sa reverific si supapele |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#16
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(raoul. @ 15 Jul 2012, 10:58) rezumat comportament: porneste la cheie, imediat dupa ce a pornit motorul da semne ca moare, acul turometrului scade aporape de zero, masina parca primeste suturi, din cand in cand mai si moare, dintro data se tureaza pe la 1500 si sta destul de multicel pe acolo, coboara pe la 1100 si sta acolo si mai mult dupa care pot folosi masina. daca pornesc de pe loc cand rpm-urile sunt inca la 1500 nu raspunde la acceleratie, si dintrodata zvacneste si merge normal. Toata tarasenia asta o face numai la pornire dupa o perioada mai indelungata(8-9h) si doar cand afara e cald niciodata cand e rece(cand e rece se comporta normal ) ai incercat sa-i incarci in ECU ultima versiune de soft?... a fost mai demult un OTS exact pentru acest comportament al motorului la pornire (erau gresite niste "harti" de corectie a injectiei in fc. de temp.) |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
danimar |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
Problema la loganul meu e similara, dupa ce porneste, moare motorul. Daca vreau sa o accelerez in acel moment, moare garantat. Problema apare doar cand e foarte cald afara si e oprita cateva ore bune. Am schimbat doua MPP-uri, am curatat tot ce se putea si degeaba. (am GPL Landi Renzodin fabrica, 2008)
Se pricepe cineva sa interpreteze datele oferite de DDT? Am pus aici filmuletul Acesta este un caz fericit in care motorul nu moare imediat dupa pornire, dar merge ca naiba si aproape ca se opreste (in primele 20 de secunde ale filmului). Tot ce pot eu sa observ este ca turatia lui (Regime moteur) scade chiar si la 417rpm in timp ce calculatorul "stie" ca ar trebui sa fie 981rpm (Regime de consigne regulation ralenti). Mai observ si ca tensiunea sondei lambda nu prea variaza la inceput, de aici sa fie problema? This post has been edited by danimar: 15 Sep 2012, 11:23 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
raoul. |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
phoaaa, idem si la mine cu lambda, numa ca testul Clip nu zice nik ca ar fi in neregula. doar testerul de gpl.
in service or observat intrun final si ei faza cu pornirea, dar cu mine in masina si eu cu laptopul in fata vad cum totul e in parametrii, atat la relanti cat si in mers! azi, dat fiind ca i-am schimbat distributia zilele trecute, am mesterit la ea. verificat si pus inca o data culbutorii la 0.10 si 0.25 (in service mi i-or reglat aia la 035 evacuarea si 0.15 admisia ), curatat-verificat mufe/rezistente samd. se pare ca o maimuta din service mi-a crapat mufa mama de la potentiometrul de pe corpul clapeta(cum pot sa schimb potentiometrul cu cel vechi, ca doar am schimbat si corpul clapeta sa-i dau de cap masinii). i-am schimbat si bujiile. eyquyem cu 2 electrozi am pus. NICI O IMBUNATATIRE LA PORNIRE. acum juma de ora am anulat tot ce inseamna gpl pe ea si sper sa-i dau de cap. cand pun contactul si aude pompa cum bazaie, de fiecare data, e normal? ma asteptam sa fie amorsta(recunosc ca nu-i stiu mecanismul si sistemul d functionare) 15 Sep 2012, 18:19: 2012_09_15_313.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 6441 This post has been edited by raoul.: 15 Sep 2012, 18:19 |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
danimar |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
QUOTE(raoul. @ 15 Sep 2012, 15:41) phoaaa, idem si la mine cu lambda, numa ca testul Clip nu zice nik ca ar fi in neregula. doar testerul de gpl. in service or observat intrun final si ei faza cu pornirea, dar cu mine in masina si eu cu laptopul in fata vad cum totul e in parametrii, atat la relanti cat si in mers! azi, dat fiind ca i-am schimbat distributia zilele trecute, am mesterit la ea. verificat si pus inca o data culbutorii la 0.10 si 0.25 (in service mi i-or reglat aia la 035 evacuarea si 0.15 admisia ), curatat-verificat mufe/rezistente samd. se pare ca o maimuta din service mi-a crapat mufa mama de la potentiometrul de pe corpul clapeta(cum pot sa schimb potentiometrul cu cel vechi, ca doar am schimbat si corpul clapeta sa-i dau de cap masinii). i-am schimbat si bujiile. eyquyem cu 2 electrozi am pus. NICI O IMBUNATATIRE LA PORNIRE. acum juma de ora am anulat tot ce inseamna gpl pe ea si sper sa-i dau de cap. cand pun contactul si aude pompa cum bazaie, de fiecare data, e normal? ma asteptam sa fie amorsta(recunosc ca nu-i stiu mecanismul si sistemul d functionare) <span class='edit'>15 Sep 2012, 18:19:</span> 2012_09_15_313.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 6441 Si la mine e totul normal mai putin in acele 20 secunde imediat dupa pornire se intampla ciudatenii. Pompa e normal sa se auda cand pui contactul. Potentiometrul acela il schimbi daca ai altul, ca-i prins in 2 suruburi (sper ca am inteles bine la ce te referi). Ai incercat cumva s-o pornesti direct pe gaz? Pe gaz imi porneste bine, fara probleme. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
cristian_ra |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 12 ![]() |
va salut ! am si eu o intrebare: am luat loganul la 53000 de km , i-am pus gaz ( tomasetto secventiala ) si am cu ea cam 57000 km si de 3 saptamani am o problema : imi porneste de la 2-3-4 cheie .. am crezut initial ca este de la gazul prost , ( bujiile sunt schimbate acum 4000 de km ). Am mai citit pe forumuri ca ecu masinii se mai deregleaza din cauza celui de gaz ...astfel azi am fost unde am montat gazul sa imi faca o resetare ..zi si facut : mi-a recalibrat si calculatorul masinii ca cica o luase razana si a recalibrat si gazul . Mi-a zis ca trebuie sa imi reglez culbutorii apoi sa revin la resoftare daca imi face la fel. credeti ca poate sa fie asta motivul pentru care nu porneste? masina are probleme doar la rece : se duce la 1500 de ture apoi sub 500-600, se balbaie si se opreste iar la cald porneste la sfert de cheie . Va intreb pentru ca am avut solenta pe gaz cam de la 120000km-180000km.. si dadeam in ea 170-180km pe autostrada si nu am avut niciodata probleme dinastea cu reglaj culbutori ..
|
--------------------
DACIA
LOGAN
LAUREAT 2005
- B-304-KNO
|
|
danimar |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 25 February 10 ![]() |
@cristian_ra
Pornirea facandu-se pe benzina nu vad de ce ar fi de la gaz... ECU-urile astea nu stiu bine cum functioneaza, dar la mine nu s-au dereglat niciodata (am 82000km). Inainte sa dai bani prin service-uri incearca si tu sa cureti corpul clapeta si senzorul de turatie (daca n-ai facut deja asta), poate ai noroc si e de la ele. Daca nu se rezolva problema, schimba MPP-ul, pentru ca ala se ocupa de ralanti la rece (e 35RON unul chinezesc si vre-o 180 unul original) Eu am mai resetat niste valori invatate de ECU benzina sperand ca mi se rezolva problema actuala, dar degeaba. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001/Clima
|
|
raoul. |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
nu, nu...stie ceva cristian. am inteles ca mersul pe gpl da peste cap niste valori in compu de benzina. dar asta in cateva mii de km bune. de aia se recomanda ca din cand in cand ca sa nu emrgi in service sa-i calibreze sa mergi cateva sute de km si pe benzina. eu am facut chestia asta dupa 5000km cand deja ma exaspera pornirea. o scurta , foarte scurta perioada a mers mai normal masina (2 zile).
ieri si azi, cuma plouat sia fost rece am mers cu amsina pe benzina cu instalatia gpl anulata . din cauza ca urmeaza sa fac ceva km cu ea si benzina e extrem de scumpa am trecuto inapoi pe gpl. totusi in 12 ore si la 2 porniri simptomele s-or atenuat considerabil dar nu or disparut. am sa refac chestia cu anulatul gpl si testat pornirea cand nu o sa fiu constrans de alti factori, sa o fac pe o perioada de 1 saptaman, pornit diminea, la pranz si seara ca sa am repere de temperatura umiditate samd cert e ca un dracusor electronic s-o bagat in ea! de aia imi place mecanica clasica |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
Taka |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 November 09 ![]() |
Aceasta problema am patit-o si eu ieri parca avea mai multe sintome diferite:
Am dat cheie a pornit o fractiune mai greu decat deobicei a balbait de doua ori motorul si a murit ,incerc din nou la fel.....mai incerc odata dar de data asta ii da sprituri,masina porneste dar nu imi sta in relanti moare,daca o tin eu din pedala(putin turata) se comporta normal..am facut o tura de cartier crezand ca sa inecat sau nah,cand ma-m oprit din mers statea cat de cat in relanti normal dar de aici si o alta problema cand o acceleram pe loc se mai apridea si martorul de la baterie... Mentionez ca: *Bateria are abia un an(cred ca mai am garantia la ea) *Motorasul pp schimbat acum vreo trei luni(atunci masina statea turata(1500-2000-2400)cand vrea ea,dupa schimbare mpp sa comportat normal relanti-ul; *Corp clapeta curata cu spray,sigurantele par Ok curatat si alte contacte,IN afara de senzorul de turatie nu lam putut desface de pe volanta trebuie sa imi caut o cheie tubulara de 10' ma duc maine sa-mi iau,i-am dat cu sprey acolo la pini. Sugesti pareri ce sa mai verific..?Multumesc |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
andi_andi505 |
![]()
Post
#24
|
![]() masina mea favorita Group: Members Posts: 47 Joined: 12 February 06 From: Bacau ![]() |
Am avut si eu probleme asemanatoare cu pornire, pornea si murea cand o acceleram, am rezolvat cu aditiv pentru curatat injectoarele. La 1 an mi a facut acelasi tip de probleme si tot cu aditiv am rezlovat o. Data viitoare o sa merg sa curat injectoarele pe banc.
|
--------------------
Dacia Logan 1.6 mpi,
Dacia 1310 TLX
2005/1989
- BC 15/87 ....... Trabant 601z, Minsk 125cc 1988/1992 - BC 01/90 .......
Toate perfect functionabile |
|
cristian_ra |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 June 12 ![]() |
am revenit! azi mi-am schimbat bujiile ( aveam +13 cu 1 electrod) cu ngk cu 2 electrozi ( m-am usurat de 72 de roni), apoi am curatat clapeta de acceleratie , mpp-ul si senzorul de pe volanta ... si a pornit la sfert de cheie , se aude frumos motorul , parca mai fluent si e mai fusneatza acceleratia ( de la bujii cred)... ma rog nu stiu inca da ca s-a rezolvat problema ca mai inainte am facut proba la bujii si tot balbait a pornit ... astept sa se raceasca complect motorul si cam int-o ora cobor jos sa vad daca porneste bine .daca nu e clar ! trebuie reglati culbutorii.. si de dimineatza am cautat service-uri si ba la unul programare ..ba la unul cica "nu se regleaza culbutori la motor de 1.4" !!! unii nu se baga ...numai meseriasi .... daca nu se rezolva o sa ii reglez eu ..
|
--------------------
DACIA
LOGAN
LAUREAT 2005
- B-304-KNO
|
|
raoul. |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
eu tare cred ca eu un bug electric pe undeva! ce ma seaca e ca cei de la gpl ma trimit la service dacia si viceversa dar nimeni nu stie ce are ! enervant ca nimeni nu isi da seama
|
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
kti |
![]() ![]()
Post
#27
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
ok
un mic rezumat: da sonda este normal sa lucreze dupa ce se incalzeste putin sau la un mic interval de timp de la pornire. in filmuletul din ddt se vede clar ca porneste greu (factorul de imbogatire la relantiu este decalat destul de mult) da ecu se deregleaza daca reglajul pe gpl este facut prost (este nevoie si de 5 km ca sa sedecaleze din nou chiar si dupa reinitiere ecu) este adevarat ca mersul o perioada pe benzina reface adaptarile la normal (99% din masinile cu aceasta problema au GPL ) pornirea se face pe benzina este adevarat dar ecu injectie are adaptari proaste ceea ce face ca la pornire sa se umezeasca cam mult admisia deci se ineaca putin motorul DEGEABA se curata sau se schimba piese la masina daca reglajul este prost pe GPL masina va face in curand la fel pornirile astea greoaie la rece sau la cald sunt tipice la motoarele cu reglaj prost pe GPL spor la concluzii ![]() |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
raoul. |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 29 November 07 ![]() |
de cand or inceput figurile am fost prin service-uri si mi-or setat , parasetat si resetat la nesfarsit toti parametrii atat la gpl cat si la ecu benzina.
am bagat acum niste aditiv in benzina, poate poate o "curata injectoarele de benzina". astept sa avd |
--------------------
dacia
logan abs plus
2008
- TM-12-BTH
|
|
Taka |
![]() ![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 17 November 09 ![]() |
mesajul acesta e continuarea la mesajul 23
Rog sa ma ajutati cu niste sfaturi,pareri ca eu am ramas fara ele:( Dimineata am pornit masina a pornit normal,statea in relantiu dupa ce am mers putin cu ea de pe loc masina murea din nou la relantiu. Martorul de la baterie ramanea stins. Am luat-o de la capat si am desfacut si curatat mpp-ul si corpul clapeta,senzorul de turatie tot nu am reusit sa il dau jos pt ca unul dintre suruburi e dus capul trebuie sa ma gandesc cu ce sa il dau jos. Am resetat cu calculatorul cu contactul (5-6 ori pus-luat contactul)iam dat cheie mergea perfect....am mers 1-2km problema a revenit masina se tureaza fff tare in schimb sta la relanti si cand in accelerez mi se aprinde si martorul baterie. Pareri... This post has been edited by Taka: 18 Sep 2012, 14:21 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
ioonell |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 15 February 09 From: bucuresti ![]() |
mai mult ca sigur este senzorul de pe volanta
|
--------------------
dacia
logan
2007 preferance
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:40 |