probleme ambreiaj, nu cupleaza discu ambreiaj
![]() ![]() ![]() |
probleme ambreiaj, nu cupleaza discu ambreiaj
danezu_pitesti |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dracii n-au facut bine niciodata. Nu stiu de ce ii mai tii.
Spiu ca nu cupleaza, dar si ca nu intra. Cand vrei sa cupleze, inseamna ca a intrat. Hotaraste-te. Daca discul patina in ultimul timp, e posibil sa se fi rupt una din garnituri in doua, si un segment a alunecat pe langa celalalt, practic ingrosand discul, cu inca o grosime de garnitura, si nu mai poate primi in viteza, pentru ca nu DECUPLEAZA. Daca intra si nu pleaca, nu CUPLEAZA, si e placa sparta(printr-e altele). Baga in viteza la rece, si pornind motorul, daca pleaca, nu se debreiaza, adica nu decupleaza total la apasare.Daca ai bagat in viteza la rece, si nu pleaca la pornirea motorului, si doar se misca putin, ai placa sparta. Placa poate si sa fie sparta, sa decupleze aproape de total, caraind la intrare in viteze, si sa si patineze, pentru ca nu reuseste sa apese bine pe disc. Da-ti un diagnostic corect, si treci la treaba, ca din vorbe nu faci mare lucru, mai ales ca nu prea esti in tema. Asa vad eu. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
danezu_pitesti |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
![]() ![]() 9 Dec 2009, 12:12: deci practic numi intra in viteza cu motoru pornit ,deci nu cupleaza deloc...in ultimul timp doar pleca cu socuri la pornire,dar numi caraia in nici o treapta This post has been edited by danezu_pitesti: 9 Dec 2009, 12:12 |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Eu stiam asa:
Daca nu intra in viteza e placa sparta. Daca intra in viteza dar nu pleaca de pe loc (patineaza) inseamna ca e discul dus sau jocul intre rulmentul de presiune si parghiile de debreiere este mic. Si eu am avut aceeasi problema nu intra neam in viteza si aveam placa sparta - de fugit fugea masina. Sfat (si nu numai de la mine): Orice ar fi dus schimba tot kitul de ambreiaj (asta bineinteles daca nu ai schimbat acum ceva timp altceva din kit (placa sau discul sau rulmentul)) |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(danezu_pitesti @ 9 Dec 2009, 11:05) ![]() ![]() <span class='edit'>9 Dec 2009, 12:12:</span> deci practic numi intra in viteza cu motoru pornit ,deci nu cupleaza deloc...in ultimul timp doar pleca cu socuri la pornire,dar numi caraia in nici o treapta Danezule , mai citeste de 3 ori ce-a scris PH-06-BOA , n-ai inteles o buche ! In mod normal si logic , un ambreiaj nu cupleaza atunci cind NU FACE CONEXIUNEA intre motor si cutie (in multe cazuri se numeste patinare ), poti baga in cite viteze vrei dar nu pleaca de pe loc . La tine "nu intra in viteza cu motoru pornit" - decu NU DECUPLEAZA , simptoma de soare rupt ( diafragma , pirghiile de debreiere de la placa de presiune - nu "discu de presiune" cum puneai in primul post . Cititi cu atentie ! |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
da asai mie nu-mi decupleaza ambriaju adica...trebuie schimbat discu de ambreiaj,adica soarele...si pentru asta trebuie data jos cutia
![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Sunt doua metode---
Ori dai motorul jos - ori te bagi sub ea si dai cutia de viteze jos. Daca nu ai sculele adecvate si nu stii unde sa umbli mai bine dute la un mecanic de cartier sau service - depinde ce doresti. Cum am scris mai sus ar fi bine si ideal sa schimbi tot kitul pentru ca manopera la o astfel de lucrare este destul de costisitoare. Dar asta e alegerea ta. |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
soarele sau placa de presiune e tot una`. si aia e dusa la tine. oricum, tine cont ca placa, discul si rulmentul se uzeaza cam toate in acelasi timp, de asta e recomandat sa schimbi tot kitul. placa de presiune e undeva la 100 ron, discul l-am luat eu anul trecu cu 55 de lei, sa zicem ca acum e 80 de lei, si rulmentul nu stiu cat e, dar e mai ieftin ca discul.
cu mana de lucru si piese te ajunge undeval la 3,5-4mil...depinde pe unde faci reparatia. daca o faci tu, iesie mai ieftin la bani dar si cu o zi pierduta, asta in cazul in care nu ai rampa si dai motorul jos, ceea ce e pistol cu apa. |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
poi cred ca acum eu cu un baiat o rezolv...dai ziua mica si cred ca trebuie cam 2 zile si cu timpu nui problema ca nu-s presedinte...totul e cu banii pentru ca odata umblat trebuie sa cumperi diverse,nu doar ce credeai ca trebuie...placa de presiune cred ca merge luata si una veche,in stare mai buna insa discu trebuie nou
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
CGDBZ |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.487 Joined: 8 July 09 From: BZ ![]() |
In primul rand se elimina problema cea mai usoara :CABLU , il dai jos si vezi cum arata , cateva spire rupte iti poate bloca cablul pe camasa si degeaba apesi pe el ca nu debraieaza complet si iti intra greu in viteza cu motorul pornit .Nu dureaza mai mult de 5 minute .
|
--------------------
-
-
-
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
poti sa iei o placa SH, dar sa nimeresti una cat mai putin uzata, iar discul....poti lua doar ferodourile si le bati tu pe alea noi, asta in cazul in care discul e bun. si rulmentul, nu ai ce face, il iei nou. daca mergi asa cum am scris aici nu te sare de 1 mil.
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#12
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Te duci la dezmembrari sus langa targ sau eventual duminica in targ nu cred ca poate sa-ti iau mai mult de cateva sute de mii pe o placa de presiune ,rulmentul de presiune e vreo 15 lei nou,poti cumpara si discul sh doar sa-i masori grosimea sa nu aiba uzura
![]() ![]() This post has been edited by vallyyy: 10 Dec 2009, 10:43 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
floryyn |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(danezu_pitesti @ 8 Dec 2009, 21:27) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eu tocmai ce mi-am schimbat integral ambreiajul, am comandat kit Luk care a costat cu tot cu transport 234 RON, și în final am montat pe mașină rulment de presiune și disc Luk și placă de presiune Sachs că aia din kitul Luk avea o problemă, ca să zic așa... Acum parcă am altă mașină, nu tu zgomote, hârâieli, trepidații, miros de ars, mașina trage de rupe (se simte trecerea de la ambreiaj de 170 la cel de 180). Așa că eu aș merge pe piese noi. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
danezu_pitesti |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
mersi tuturor pentru informatii..valyy,nu mai ma duc sus langa targ nici deal drak ca acolo aia chiar is nesimtiti...si eu ma gandeam ca doar placa so iau din targ si restu noi
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
passaris2310 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 November 09 ![]() |
ce inseamna kit(placa+disc)sau(placa+disc+rulment)si zi mi si mie ce probleme ai avut cu placa ca vreau sa mi iau si eu de la LUK ca am auzit ca sunt bune.eu am tot de 170 si vreau sa mi pun de 180,trebuie schimbata si volanta,nu?am inteles ca sunt doua tipuri;palier marit si normal
|
--------------------
dacia
1300
1974
|
|
danezu_pitesti |
![]() ![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 11 November 09 ![]() |
pai daca comand unde sa comand si imi iese treaba mai ieftina?
|
--------------------
dacia
1310 L
1997
- AG-11-ASF
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Du-te pe Dumbravei acolo cred ca le gasesti la cel mai mic pret sau probabil si mai ieftine la Mioveni .......dar nu stiu cat de ieftin vrei sa te duca
- 15-20 lei -rulmentul de presiune - 60-70 lei - discul o placa de presiune SH nu cred ca te duce mai mult de 30 de lei per ansamblu te costa cam 1 mil. piesele .........cred ca o sa mai cheltuiesti si pe antigel avand in vedere ca pe actualul il pierzi ........eu zic ca nu e cine stie ce suma ,ciudat e ca nu mai merge miscata masina , eu am dus-o pe roti intr-o curte bine ce-i drept cu 30 la ora si 4000 de turatii dar a mers pe rotile ei ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
floryyn |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 251 Joined: 19 November 06 From: Targu Jiu ![]() |
QUOTE(passaris2310 @ 10 Dec 2009, 18:43) ce inseamna kit(placa+disc)sau(placa+disc+rulment)si zi mi si mie ce probleme ai avut cu placa ca vreau sa mi iau si eu de la LUK ca am auzit ca sunt bune.eu am tot de 170 si vreau sa mi pun de 180,trebuie schimbata si volanta,nu?am inteles ca sunt doua tipuri;palier marit si normal Kitul de ambreiaj e compus din placă+disc+rulment. Problema cu placa de presiune Luk din kitul comandat a fost următoarea: când am mers la mecanic să-mi monteze ambreiajul, stupoare!, placa nu mergea montată pe volantă. Era de 200 și nici omu nu știu să-mi zică de ce nație de mașină o fi, că de Dacie în nici un caz nu e. Deci nu era defectă placa, pur și simplu era alt model de placă pusă în cutia kitului de 180 de Dacie. Am sunat la ăia, au zis că n-au mai pomenit așa ceva, până la urmă mi-au trimis o placă de presiune Sachs care s-a potrivit bine mersi cu rulmentul si discul Luk și acum toate-s bune și frumoase ![]() ![]() În cazul trecerii de la ambreiaj de 170 la cel de 180 trebuie pusă volantă de 180 palier normal. Problema e că nu prea se mai găsesc noi, dar găsești pe la dezmembrări sau prin târgul auto. QUOTE(danezu_pitesti @ 10 Dec 2009, 18:43) Eu am comandat telefonic de la http://www.ingaraj.ro/ băieții de acolo sunt expeditivi, primești comanda a doua zi prin curierat rapid. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
2005
|
|
passaris2310 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 29 November 09 ![]() |
multumesc mult floryyn
![]() |
--------------------
dacia
1300
1974
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:17 |