DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cutia viteze

leutzul
post 31 Jul 2006, 14:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




Buna ziua dragii mei,
cine poate sa ma lamurasca de ce nu vrea sa intre usor in treapta a treia( in proportie de 90% din cazuri) trebuie sa o chinui putin, iar in momentul in care ridic piciorul dupa acceleratie,fara sa calc ambreiajul sau sa franez,se aude un zgomot ca de frecare fier pe fier,un harsait, nu ascutit dar enervant,zzgomot ce inceteaza in momentul in care pun piciorul din nou pe acceleratie si accelerez foarte usor. schimbat simeringuri cutie de viteze acum vreo 8 luni si incercat sa completez cu ulei acum vreo 4 luni dar nu a intrat prea mult (cca 100ml),deci nu avea nevoie


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Aug 2006, 07:57
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ce model de masina ....... cutiile de viteza difera....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 1 Aug 2006, 11:15
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




este vb. de dacia 1310 MLS -1987 ,cutie 5 trepte.Iar ca noutati ar mai fi de adaugat ca aseara cand am ajuns cu ea acasa si am vrut sa o parchez cu spatele, a cuplat marcharriere,dar cand sa plec dupa loc, a inceput sa troncane ceva,planetara, de parca scapa. acelasi simptom si in tr. I , asa ca am impins-o pana la locul ei. De remarcat ca pe drum drept,linie dreapta acelasi troncanit m-a insotit timp de 20m. cine m-a ajutat sa o duc in parcare mi-a zis ceva de un "cui de la planetara care este forfecat"si scapa planetara,da-ia face asa, sau e posibil sa fie rulmentul spart. Acum am vb. cucei de la Sama service si o duc vineri , sa vad cum ca si tractata e nasol, la ei,sa vada ce se intampla.mi-e cam frica de deviz sa nu-l incarce aiurea ,cum auzit ca se practica in Romania


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 1 Aug 2006, 11:26
Post #4


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




planetara e "legata" de cv cu un stift care ti-a iesit sau s-a forfecat, nu e cine stie ce. se poate pune si un cui dar taiat bine si indoit destul de bine sa nu iasa, asa am si eu si e perfect. oricum, stiftul respectiv, de origine e max 50.000 de lei si toata treaba se face in 5 minute, chiar si tu poti s-o faci daca poti ridica masina sa te bagi sub ea.

bafta!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Aug 2006, 13:41
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da dar pe acolo nu se pierde ulei decat daca s-au gripat semeringurile de la planetare... sa nu uiti sa verifici...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 1 Aug 2006, 14:03
Post #6


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Daca voi credeti ca toate sarcinile alea stau in stiftu ala, va inselati amarnic. Masina poate sa mearga si fara ala. Sansa sa iasa afara sunt mici. In schimb in planetara mai este o siguranta care daca se rupe, ai sanse sa iti iasa tripoda sau cum ii zice (dinspre cutie) din axul planetar. Am patit-o asa ca stiu ce vorbesc. tripoda statea fain pe axul cutiei, dar masina nu avansa delocl.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 1 Aug 2006, 15:46
Post #7


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(driverx @ 1 Aug 2006, 14:03)
Daca voi credeti ca toate sarcinile alea stau in stiftu ala, va inselati amarnic. Masina poate sa mearga si fara ala. Sansa sa iasa afara sunt mici. In schimb in planetara mai este o siguranta care daca se rupe, ai sanse sa iti iasa tripoda sau cum ii zice (dinspre cutie) din axul planetar. Am patit-o asa ca stiu ce vorbesc.
*



nu vreau sa creez polemici si discutii offtopic dar eu i-am spus omului ce mi s-a intamplat mie la fel cum tu i-ai spus ce ti s-a intamplat tie. masina nu prea merge daca e iesit acel stift, pentru ca am patit-o asa ca stiu ce vorbesc.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 1 Aug 2006, 16:31
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




daca dau roata jos am vreo sansa sa vad ce e pe acolo (putin ma pricep,adica pot sa-mi dau seama ce nu e in regula daca vad).,si atunci ce e cu zgomotul urat care se aude cand cuplez a treia(da senzatia de roti dintate incalecate),o fi lipsa de ulei in cutie?si culmea e ca pe loc parca intra usor in viteza a 3-a


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
walleye
post 1 Aug 2006, 16:38
Post #9


Membru


Group: Banned
Posts: 159
Joined: 28 June 05
From: Timisoara




QUOTE(tgg2k @ 1 Aug 2006, 16:46)
nu vreau sa creez polemici si discutii offtopic dar eu i-am spus omului ce mi s-a intamplat mie la fel cum tu i-ai spus ce ti s-a intamplat tie. masina nu prea merge daca e iesit acel stift, pentru ca am patit-o asa ca stiu ce vorbesc.
*



da-mi voie sa-ti spun ca vorbesti prostii. planetara se imbuca in niste caneluri, si in butuc si in CV, prin alea se transmite efortul, stiftul ala are rol de siguranta suplimentara, precum zice si driver, poti sa mergi si fara el.


--------------------
Alco Century 628 - Monon 404
nu hraniti moderatorii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 1 Aug 2006, 20:59
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




mi-am mai adus aminte de un lucru. chiar si inainte de a pati toata tarasenia asta ,niciodata de cand am cumparat masina(in urma cu vreo 3 ani),nu am reusit sa o bag din viteza a 5-a intr-a 4-a fara sa trec mai intai prin a 3-a. asta cine poate sa mi-o explice ?


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Aug 2006, 07:19
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Trebuie desfacuta cutia poate este de la sincron (nu sunt sigur) am patit si eu la fel cu a 5 a pe loc intra in mers nu mai intra decat rar (foarte rar) si trebuia gadilata rau sa intre===intradevar era sincronul de a 5 a schimbat si acum intra din prima (dar a costat cam mult manopera mai ales ca eu am Dacia Nova) rolleyes.gif

Sau mai poate fi de la furca...si in ultimul caz de la timonerie...

This post has been edited by mihai0070: 2 Aug 2006, 07:20


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 2 Aug 2006, 08:26
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




astazi o duc remorcata bineinteles, la un service ,nu la Sama,ca mi-e frica de deviz. mi-a recomandat cineva alt loc unde si-a reparat super bine in primul rand si ieftin apoi, dacia. asa ca sper ca pana vineri sa fie gata si o sa vin cu informatii noi.


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Aug 2006, 08:45
Post #13


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.240
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(driverx @ 1 Aug 2006, 15:03)
Daca voi credeti ca toate sarcinile alea stau in stiftu ala, va inselati amarnic. Masina poate sa mearga si fara ala. Sansa sa iasa afara sunt mici. In schimb in planetara mai este o siguranta care daca se rupe, ai sanse sa iti iasa tripoda sau cum ii zice (dinspre cutie) din axul planetar. Am patit-o asa ca stiu ce vorbesc. tripoda statea fain pe axul cutiei, dar masina nu avansa delocl.
*



CORECT ! CORECT ! s-a desprins tripoda aia ....a iesit din oala planetarei.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 2 Aug 2006, 11:32
Post #14


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(walleye @ 1 Aug 2006, 16:38)
da-mi voie sa-ti spun ca vorbesti prostii. planetara se imbuca in niste caneluri, si in butuc si in CV, prin alea se transmite efortul, stiftul ala are rol de siguranta suplimentara, precum zice si driver, poti sa mergi si fara el.
*



probabil ca vorbesc prostii... eu asa am patit si mi-a picat stiftul... suna ca naiba si nu vroia sa se miste de pe loc... am tractat-o pana la service, baietii s-au uitat la ea si au vazut ca era iesita planetara din cutie, au pus un CUI in locul stiftului respectiv, indoit capatul liber astfel incat sa nu agate in cv si a mers perfect. deci concluzia e ca eu asta am patit si asta i-am spus omului... eu de exemeplu nu am reusit s-o misc fara stiftul respectiv.

acum poate exista inca un semn de intrebare(bineinteles ca fara stift): mie mi-a iesit planetara datorita faptului ca am planetare scurte?! si driverx poate a reusit sa mearga fara datorita faptului ca are planetare lungi?!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 3 Aug 2006, 10:24
Post #15


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(walleye @ 1 Aug 2006, 16:38)
da-mi voie sa-ti spun ca vorbesti prostii. planetara se imbuca in niste caneluri, si in butuc si in CV, prin alea se transmite efortul, stiftul ala are rol de siguranta suplimentara, precum zice si driver, poti sa mergi si fara el.
*



mii de scuze <b>walleye</b> blush.gif !

ieri cand am plecat de la servici ghici ce am patit?! mi-a iesit planetara din nou... cum?! capul de planetara dus, stift forfecat, in curba la stanga peste o denivelare de vreo 5 cm inaltime si 30 latime.... nu am mai reusit sa o misc, porneam motorul si facea exact ca o mitraliera planetara respectiva. sad.gif

in concluzie, daca planetara e buna si capul de planetara bun, chiar si daca iese stiftul respectiv, tot se poate rula cu masina, daca (virgula) capul de planetara e dus, se rezolva prin tractare si schimbare cap... toata treaba se poate rezolva in 45 minute(plus timpul in care e tractata) si cu 60 RON. unsure.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 7 Aug 2006, 09:33
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




Gata , am rezolvat treaba. Planetarele nu aveau nimik,era grupul din cutie distrus.Am schimbat cutia si merge snur. Se poate merge fara probleme si fara stifturi la planetare(eu nu aveam pe nici o parte si asa am mers ultimi 4 ani).Acum am pus ca tot umblam acolo. Abia astept ssa desfac cutia veche sa vad "minunea" din interior.


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 7 Aug 2006, 10:16
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Stiftul are rol de siguranta, asa cum s-a mai spus. Daca se merge fara el capatul planetarei se poate departa de cutie, si uzura lui devine accentuata. Puneti stifturi nu cuie indoite. Cuiul e doar o solutie temporara. Tripoda iese de pe ax daca ii sare siguranta. Nu are nici o legatura stiftul cu tripoda.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 7 Sep 2006, 14:49
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




de bine ce am schimbat cutia si am fost fericit, am dat peste alta belea, cand sunt in mers si trebuie sa reduc viteza nu pot sa i-o dau pe a doua. cand plec dupa loc cu I si apoi II,nu e problema intra lejer dar cand e de luat vreun viraj sau la semafor cand se pune verde iar eu eram gata sa opresc nu intra nici cu rugaminti nici cu injuraturi.ce ar putea fi ? e cam nasol mai ales ca vine iarna si poleiul si trebuie frana de motor...


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Sep 2006, 08:53
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare daca se merge fara stiftul acela se poate strica grupul cutie de viteze... si mai am o intrebare planatara are voie sa aiba joc in burduful 2 cel apropiat de cutia de viteze...la mine are joc acolo.si mai am o intrebare tot la imbinarea cutie de viteze cu planetarele are voie sa fie vre-un joc acolo cat de mic...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 8 Sep 2006, 09:44
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Am spus cu 2 posturi mai sus ce se intampla daca se merge fara stifturi.
Nu trebuie sa aiba joc planetara, dar atat timp cat nu bate nu e necesara schimbarea/repararea.
Daca are joc in articulatia dinspre cutie, poate fi din:
Tripoda are joc pe ax. De obicei isi face joc acolo de la plecari cu scartz. Nu bate, dar o sa se auda un clank la ridicarea ampreiajului.
Joc intre planetara si cutie. Intotdeauna cel care se uzeaza e capatul planetarei, care se largeste si isi face joc pe caneluri. Nu bate dar face acelasi clank, si rupe stifturile cand uzura e mare.
Capatul planetarei e uzat in interior, pe canalele pe care culiseaza tripoda. Bate cand masina e ridicata de bot sau in curbele luate cu viteza, cand masina se apleaca. Uzura se observa daca se demonteaza planetara.
Se poate inlocui doar capatul dinspre cutie al planetarei, eventual si tripoda.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Sep 2006, 09:50
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Multumesc de sfat la mine problema este ca am pus eu cu mana mea stifturile acolo si acum nu mai sunt ... deci au iesit de acolo cum nu stiu si am si joc ma gandesc ca daca pun altele o sa le pierd la fel ...planetarele nu bat deloc puse pe masina de 2 luni de la RecoPlanet asa ca am garantie destula dar nu stiam daca este posibil din cauza asta sa imi stirice grupul sau sa imi faca joc in/la grup...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciubex
post 8 Sep 2006, 10:36
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 28 August 06
From: Iasi




QUOTE(leutzul)
(...)cand plec dupa loc cu I si apoi II,nu e problema intra lejer dar cand e de luat vreun viraj sau la semafor cand se pune verde iar eu eram gata sa opresc nu intra nici cu rugaminti (...)


Cred ca de vina este o nesincronizare intre treptele de viteza superioare si cele inferioare. Acelasi fenomen l-ai remarcat si daca faci manevrele in repaus, fara motorul pornit? Sa schimbi dintr-a III-a sau a IV-a intr-a II-a sau a I-a.


--------------------
Dacia 1400 Break 1991 TLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 8 Sep 2006, 10:46
Post #23


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




din simptomele care le-ai zis tu, cam asta e problema... unul din sincroane. cum zice si ciubex, daca functioneaza cu motorul oprit, atunci aproape sigur ca mai devreme sau mai tarziu va ceda definitiv. solutia de momoent ar fi ca atunci cand trebuie sa-i dai aII-a dintr-o viteza superioara sa ambalezi putin motorul si sa-l tii cam la 300-500 de turatii in plus fata de turatia de relanti.

ar trebui sa intre fara probleme.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 8 Sep 2006, 12:49
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




pe loc, intra fara probleme, si ascendent si descendent, problema apare doar doar in mers. deci sa inteleg ca ar trebui desfacuta cutia si schimbat sincronul de a II-a ? sau trebuie schimbata toata cutia ?


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 8 Sep 2006, 12:56
Post #25


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




trebuie desfacuta cutia si schimbat sincronul


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leutzul
post 8 Sep 2006, 13:55
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 7 September 05




poate ca acum sunt cam off-topic dar totusi de unde iau acel sincron care trebuie schimbat? pur si simplu ma duc la un magazin de piese auto si cer " sincron pt. treapta a II-a ?"


--------------------
dacia 1310 - ph-77-PSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 8 Sep 2006, 14:39
Post #27


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Salut...daca tot e vorba despre probleme legate de cutia de vitze... vin si eu cu o intrebare .. care ar fi simptomele ca am ramas fara ulei in cutie .. sau ca e putin ulei in cutie ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wizard84
post 8 Sep 2006, 19:45
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 11 August 06
From: Calarasi




am avut aceeasi problema, am fost la mecanic, a dat jos cutia si mi-a schimbat o piulita de pe un ax din cutie. toata treaba m-a dus la 1.8mil. La mine scapase piulita si axul pe care era pusa a reusit sa imi gaureasca capacul din spatele cutiei. Acum merge brici!


--------------------
Renault Clio IV 1.5dci 90hp 2012
Clio iv 1.5dci 90hp 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 8 Sep 2006, 20:17
Post #29


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




QUOTE(leutzul @ 7 Sep 2006, 14:49)
de bine ce am schimbat cutia si am fost fericit, am dat peste alta belea, cand sunt in mers si trebuie sa reduc viteza nu pot sa i-o dau pe a doua. cand plec dupa loc cu I si apoi II,nu e problema intra lejer dar cand e de luat vreun viraj sau la semafor cand se pune verde iar eu eram gata sa opresc nu intra nici cu rugaminti nici cu injuraturi.ce ar putea fi ? e cam nasol mai ales ca vine iarna si poleiul si trebuie frana de motor...
*



Se cheama RODAJ. Ti-a reglat cursa la ambreiaj?

This post has been edited by colombina29: 8 Sep 2006, 20:18


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 8 Sep 2006, 20:20
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




leutzul te duci la magazin si ceri sincron pentru treapta 2 (e la fel ca cel pentru treapta 1). Iti recomand totusi sa desfaci cutia inainte sa te duci la magazin. S-ar putea sa mai ai nevoie si de alte piese, si sa nu faci mai multe drumuri. E bine sa te duci cu piesele pe care intentionezi sa le schimbi la magazin. Dacia a facut multe modele, asa ca poti avea surprize.

Armandos de obicei face zgomot cand nu are ulei. E bine sa verifici nivelul periodic daca stii ca pierde.

Wizard84 cutia are o singura piulita pe arborele secundar. Poate piulita a gaurit capacul. Arborele nu se poate misca asa mult axial. Oricum piulita aia se strange la cuplu si are o siguranta (o buza care se bate pe o denivelare a axului), asa ca daca s-a desfacut e vina celui care a montat-o. Nu vad cum ar putea influenta treapta 2.

colombina29 n-are treaba nici cu rodajul nici cu ambreiajul. Daca ambreiajul nu decupleaza complet SIGUR caraie la cuplarea marsarierului. Asta e testul pentru ambreiaj.

This post has been edited by cristidb: 8 Sep 2006, 20:23


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 06:38
Forum Renault