probleme martor apa
![]() ![]() ![]() |
probleme martor apa
ovidiual3x |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 21 June 09 From: pe langa Petroșani... ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310tx
1986
|
|||
vi_escu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Acu' vara merge si cu apa chiora, dar nu este recomandat.
Verifica/schimba termocontactul. |
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
pavel_daniel |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 ![]() |
Salut
Din cate povestesti nu ai bulbul de apa corespunzator.Cel care l-a schimbat nu a dat atentie.Pe bulbul pentru bec scrie 108 grade.Pe cel de aparat nu scrie nimic.Deci daca pe bulbul pe care-l ai pe motor nu scire nimic atunci nu este cel corespunzator.Succes |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
''Bulbii'' respectivi se numesc termocontacte.Ambii sunt produsi de ELECTOPRECIZIA.Pe corpul lor sunt poansonate data fabricatiei si tipul:5521 pentru termometru(''ceas'') si 5530 pentru indicatorul luminos(''bec'').Cel pentru bec mai are inscriptionata si temperatura la care declanseaza:115 grade.
Vezi sa n-ai firele inversate intre ele sau,mai grav,termocontactele. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.176 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se poate masura cu un ohmetru ala de ceas scade rezistenta odata cu cresterea temperaturii (termistor) iar cel de bec este un contact electric care se face la o anumita temperatura
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
am si eu o problema imi oscileaza acul de la apa, urca pana la rosu, opresc motorul si isi revinem dupa ce mai merg iar urca intr-un final se stabilizeaza cat de cat. Cam ce poate fi?
|
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
instalatie de racire neaerisita bine
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bundaionut |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 23 January 09 From: BUZAU ![]() |
multumesc, nikuniku, am aerisit-o ieri cand am venit de la serviciu, in dimineata asta mi s-a ridicat doar odata pana aproape de limita apoi s-a stabilizat la nivelul la care eram obsinuit, sunt curios cand o sa plec astazi de la serviciu.
Acum mai am o intrebare, de frica sa nu fie dusa garnitura de chiuloasa, am accelerat-o si m-am uitat in vasul de expansiune, rezultatul: cand o accelerez nici o bula, dupa ce incepe sa decelereze incep sa apara cateva bule, e posibil sa fie garnitura? |
--------------------
Dacia
1310 L GPL
1999
|
|
tynn |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ma confrunt si eu cu o problema relativ similara de cateva zile. Incepe sa urce temperatura pana la vreo 100 gr., dupa care scade spre 80 si iar se repeta ciclul. De vina nu e sigur indicatorul din bord sau sonda, fiindca in paralel se mai intampla si alte simptome ciudate: cand urca acul, nu mai baga caldura aproape deloc si am pus mana pe vaporizatorul GPL si e cam rece si ala. Am cocncluzionat ca are aer in instalatie, am incercat sa mai aerisesc (avea ceva aer), dar tot la fel face. Sa fie oare garnitura de chiulasa dusa? Alte simptome specifice nu sunt, gen bolboroseala in vasul de expansiune, apa in ulei. Iar motorul merge foarte bine.
M-am mai gandit sa nu fie termostatul, insa abia ce l-am schimbat de vreo 2 luni... Ce dracu' o avea ? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
garnitura de chiulasa piscata,asa am avut si eu simptome si aia a fost,si eu am aerisit ,am schimbat termostat si degeaba,am scris aici problema
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
ghita
![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am avut aceleasi simptome si acolo a fost problema,asta am zis
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Andyno |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
da man, stiu..si eu am avut problema ta si a baiatului de mai sus si nu a fost de la garnitura.
ce are el este o nimica toata: identic !! facea la mine aveam aer in instalatie... |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
tynn |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Andyno ai dreptate ( de fapt la fel credeam si eu). 99% problema e din termostat, mi-am dat seama dimineata, dupa prima pornire, am mers 1-2 km si deja apa ajunsese spre 100 gr. Am tras pe dreapta si am pus mana de furtunul superior de la radiator si era rece. Deci termostatul deschide prea tarziu si cred ca doar partial, dupa care inchide la loc, iar se incinge, iar dechide putin s.a.m.d. Asa se si explica oscilatiile acului din bord.
Aveam un mic dubiu ca ar putea sa fie termostatul defect, deoarece abia ce l-am schimbat acum 2 luni ( Vernet, ca cel original de pe masina). Nu ma asteptam sa se defecteze asa repede, 'tu-le mama lor cu piesele lor cu tot... Cel original in schimb deschidea prea devreme, la 70-75 de grade. Oricum am sa-l schimb si p-asta si va spun verdictul. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
sunt curios de verdict
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adyytzu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 23 May 10 From: Craiova ![]() |
Si eu cred ca garnitura de chiuloasa e de vina...la fel imi facea si mie si nu a fost din termostat,cel mai sigur scoate termostaul afara si merg 1-2 zile asa si vezi daca mai face
![]() This post has been edited by adyytzu: 22 Feb 2013, 17:19 |
--------------------
Dacia / Opel;
1310 / Vectra;
1998 L / 1998 B;
- LZD / ULV
|
|
ghitza |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
eu astept verdictu, desi l-am zis mai sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
adyytzu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 23 May 10 From: Craiova ![]() |
Si eu sunt curios,dar mizez pe garnitura
This post has been edited by adyytzu: 22 Feb 2013, 17:20 |
--------------------
Dacia / Opel;
1310 / Vectra;
1998 L / 1998 B;
- LZD / ULV
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Nu face termostatul "fitele" astea !
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
tynn |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Revin cu noutati : dupa cum v-am spus, aveam de gand sa schimb termostatul, insa negasind unul de calitate vineri, am zis ca mai merg asa in weekend si o las pe luni.
Ieri am facut vreo 60 de km si surpriza : motorul se comporta absolut normal, ca inainte. Acul de temperatura nu mai oscileaza, se ridica pana in zona obisnuita ( putin sun linia alba centrala ) si acolo ramane. Caldura baga la greu, ca inainte... Concluzia mea e ca a avut o punga de aer in zona termostatului, iar acesta nu mai intra in contact direct cu lichidul de racire si deschidea mai tarziu de la aerul cald. E o ipoteza, poate destul de neplauzibila, dar altfel nu-mi explic...Sau poate a fost blocat termostatul, dar iar mi-e greu sa cred, ca totusi deschidea mai tarziu. Va tin la curent daca incep sa se repete figurile. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Daca vrei sa iei un termostat, ia unul care are acea gaura practicata in supapa, practic nu se va mai forma acea perna de aer in spatele supapei, se va aerisi ca lumea. Uite un exemplu http://www.epiesa.ro/piese-auto/RENAULT/FU...86-art-1625580/
Ala e de 86 de grade, dar este si de 89 de grade. |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
tynn |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Merci de recomandare, de-aia nici nu m-am grabit sa-l schimb, ca decat sa iau vreo panarama.
Dupa experienta avuta, imi dau seama ca nu s-au gandit degeaba sa faca acea gaura in termostat, chiar isi are rostul... Eventual o sa caut un burgiu foarte subtire si o sa-l gauresc pe asta care-l am pe masina. Cam cati mm are acea gaura? |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 08:17 |