probleme punte spate dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
probleme punte spate dacia 1310
vasi8 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|||
maru |
![]()
Post
#2
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu stiu despre ce ciolane vorbesti (poate tendoane,brate etc)
mai grava nu este acea dinstanta intre cauciuc (anvelopa,janta,roata) si arc ci distanta intre roata si prag distanta dintre roata si arc : verifica bucsile la brat (daca mai sunt) sau prinderea tamburului pe punte (sa nu fie slaba piulita) distanta dintre roata si prag inegala: bascula spate (centrala) cu joc mare in bucsi alte cauze mai rare: arc sau cap amortizor rupt p.s: Craciun fericit ! |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
Tendoanele sunt noi și srânse cu masina pe sol,bucșile basculă noi,bucșa de pe mijlocul punții nouă,rulmenții nu au joc,amortizoarele și arcurile sunt bune,singura problemă este distanța între anvelopa dreaptă față de arc,care este foarte mică(2cm)în comparație cu 5cm pe partea stângă.Dacă mă urc pe un dâmb chiar freacă de arc și puntea nu este strâmbă,am verificat.Bănuiesc lonjeronul că ar fi sudat în altă poziție decât cea care trebuie.Dacă aveți vreo idee e mai mult decât binevenită. P.S sunt daciot convins și îmi repar singur mașina.Aștept sfaturi.
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
ai arcu rupt sau a sarit de la locul lui tocmai si deaia s-a apropiat de roata.
maru arcurile s-a rup acolo unde este cauciucu ala pe ele.intra apa si rugineste. pai ai facut reparati la lonjeroane de zici ca leai sudat? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
Arcu nu e rupt si e la locul lui.Eu sunt al treilea proprietar si am banuit ca s-au facut reparații la lonjeron că altfel nu îmi explic fenomenu
25 Dec 2014, 19:20: Am schimbat puntea si arcurile pentru ca vechea punte se rupsese la fuzete dar si cand nu era rupta tot la fel era apropiata roata de arc intr-o parte ca si pe asta noua 25 Dec 2014, 19:24: Cât trebuie să fie distanța între anvelopă și arc? This post has been edited by vasi8: 25 Dec 2014, 19:24 |
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
maru |
![]()
Post
#6
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu stiu cat tre` sa fie distanta intre anvelopa si arc dar sigur ai montat arcul bine ? adica l`ai fixat in cu spira in degajarea aia ? anvelopa este cea standard ?
ti`as sugera sa faci o tiganie dar nu stiu daca merge si sa nu faci alta boacana, adica sa bagi intre taler si punte pe fiecare surub 4 saibe de 2 mm ca sa scoti roata putin in exterior (asta ca sa nu mai pui aparatu` de sudura pe ea ca zici ca e din lonjeroane) sau mai exista varianta sa bagi pe prezoanele de pe tambur cate o bucsa si roata sa nu se mai "pupe" fest pe tambur p.s: acestea sunt DOAR idei, ele nefiind testate, deci iti asumi un anumit risc Craciun fericit |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#7
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(vasi8 @ 25 Dec 2014, 20:16) Arcu nu e rupt si e la locul lui.Eu sunt al treilea proprietar si am banuit ca s-au facut reparații la lonjeron că altfel nu îmi explic fenomenu <span class='edit'>25 Dec 2014, 19:20:</span> Am schimbat puntea si arcurile pentru ca vechea punte se rupsese la fuzete dar si cand nu era rupta tot la fel era apropiata roata de arc intr-o parte ca si pe asta noua <span class='edit'>25 Dec 2014, 19:24:</span> Cât trebuie să fie distanța între anvelopă și arc? toata problema e din bascula centrala,merge sa mai jonglezi putin din bucsile ei,o problema asemanatoare am si eu pe una din acelasi an cu cea din semnatura ta('88). ,numai ca la mine nu atinge aripa... ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maru |
![]()
Post
#8
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
pai nici la el nu atinge de aripa ci anvelopa de arc
intrebari: 1. presiunea in anvelopa este buna ? 2. ai incercat sa schimbi roata (ma gandesc ca poate ai o problema la janta) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
Anvelopele și jantele sunt cele standard 155/80 r13, presiunea normala, problema nu e la drum neted ci cand se apleaca masina pe partea dreapta fie in viraje bruște sau pe teren gen off road, de cărat cu ea nici nu poate fi vorba.Sincer m-am gândit si eu ca ultima soluție să-i bag distanțiere între tambur și jantă,problema e unde le gasesc ca șaibă nu merge,ați văzut ca janta are niste umeri care stau in jurul prezonului,ar trebui si prezoane mai lungi.M-am gandit la distanțiere asemanatoare celor care fac trecere de la 3 prezoane la 4 ,alea rotunde,eu am si tamburi mici.Arcul e pus bine in degajarea lui iar sus l-am dus lipit de lonjeron ca altfel nu puteam merge cu ea.N-am înțeles faza sa jonglezi cu reglajul basculei,aia o pui intre urechi o strangi si pa ce sa mai reglezi doar sa-i muți urechile
26 Dec 2014, 02:54: MARU,nu merge cu saibe la taler pentru a-l muta ca apoi ce te faci cu locul rulmenților pe fuzeta ca de fapt de acolo s-ar departa tamburu de punte,mai degraba distanțier la prezoane dar de unde prezoane mai lungi 26 Dec 2014, 03:01: V-aș ruga să băgați mâna in spatele anvelopei sa-mi spuneți si mie cata degete intra intre anvelopa si arc,sa am si eu o idee cat ar trebui sa fie distanța This post has been edited by vasi8: 26 Dec 2014, 03:01 |
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
maru |
![]()
Post
#10
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
nu stiu ce sfat sa`ti mai dau..
mai asteapta si tu sa mai intre baietii astia pe aici sa`si dea cu parerea ca poate`s plecati pe undeva cu sarbatorile astea o sa ma uit astazi sa vad cam ce distanta e acolo, da` e cam aiurea cu masuratoarea asta cu degetele (unu` are degetele mai groase,altu` mai subtiri) numai daca iti tai tu cateva degete si le trimiti prin curier sa masor apoi ti le trimit inapoi ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#11
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(vasi8 @ 26 Dec 2014, 03:44) Anvelopele și jantele sunt cele standard 155/80 r13, presiunea normala, problema nu e la drum neted ci cand se apleaca masina pe partea dreapta fie in viraje bruște sau pe teren gen off road, de cărat cu ea nici nu poate fi vorba.Sincer m-am gândit si eu ca ultima soluție să-i bag distanțiere între tambur și jantă,problema e unde le gasesc ca șaibă nu merge,ați văzut ca janta are niste umeri care stau in jurul prezonului,ar trebui si prezoane mai lungi.M-am gandit la distanțiere asemanatoare celor care fac trecere de la 3 prezoane la 4 ,alea rotunde,eu am si tamburi mici.Arcul e pus bine in degajarea lui iar sus l-am dus lipit de lonjeron ca altfel nu puteam merge cu ea.N-am înțeles faza sa jonglezi cu reglajul basculei,aia o pui intre urechi o strangi si pa ce sa mai reglezi doar sa-i muți urechile <span class='edit'>26 Dec 2014, 02:54:</span> MARU,nu merge cu saibe la taler pentru a-l muta ca apoi ce te faci cu locul rulmenților pe fuzeta ca de fapt de acolo s-ar departa tamburu de punte,mai degraba distanțier la prezoane dar de unde prezoane mai lungi <span class='edit'>26 Dec 2014, 03:01:</span> V-aș ruga să băgați mâna in spatele anvelopei sa-mi spuneți si mie cata degete intra intre anvelopa si arc,sa am si eu o idee cat ar trebui sa fie distanța adica"jonglarea" o faci din bucsile basculei centrale,daca iti atinge roata dreapta in arc,presezi bucsile mai mult spre partea opusa,pentru a trage puntea mai aproape de pozitia centrala,si daca este nevoie,mai poti poliza din buza basculei,in caz ca este retrasa la limita,si freaca bascula in suportul de pe caroserie. |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maru |
![]()
Post
#12
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
razvan daca ce zici tu este adevarat (desi ma indoiesc) nu prea`mi dau seama cum presezi bucsile mai mult cand bascula vine centrata intre urechi (deci daca presezi mai mult nu`ti va intra in acel locas) si mai ai si distantieru` ala bata`l vina sa`l bata..
spre sa ma insel eu ca vorba aia "teoria ca teoria da` practica te omoara" oricum daca ai avut de`a face cu asa ceva si a mers, astazi am invatat ceva.. mersi ! ![]() 2 Jan 2015, 12:40: si inca`o chestie: cum va lucra tija amortizorului in plan inclinat ? bratele (tendoanele) nu vor fi torsionate putin ? ce sa mai zic daca va dori sa faca geometria si va pune aparatele pe ea... DEZASTRU astept raspuns razvan ca sa ma luminezi ! This post has been edited by maru: 2 Jan 2015, 12:40 |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#13
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
e chiar asa de greu de inteles,sa te duci cu ambele busci,mai intr-o parte? nu stiu de unde ai dedus tu ca vorbesc din teorie,crezi ca am Dacie de ieri,sau nu stiu cum se desface un surub,din cauza "contrelor"pe care le tot vad pe forum,prefer sa stau retras,si sa nu postez pe aria tehnica,bafta...
P.S:am aplicat aceasta metoda,la masina lovita din lateral cu suportii de pe caroserie,sudati deviat de la centrul masinii ! |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maru |
![]()
Post
#14
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
daca ai aplicat aceasta metoda si masina e ok inseamna ca ai dreptate
imi cer scuze ca m`am indoit de opinia ta intrebarea mea ar fi : daca ai deplasat bucsile,in interiorul sau in exteriorul basculei, cum a mai intrat bascula intre acele urechi de fixare/prindere de pe caroserie si distantieru` dintre bucsi ? |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#15
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
iar referitor la amorizor,prinderile lui pe masina,sunt realizate elastic(prin intermediul bucsilor de la capete),deci nu stiu de ce ai impresia ca se va torsiona ceva,iar pozitia puntii,este "ciudata",in momentul de fata,in fine,fiecare face ce-l taie mintea,voiai sa-i dau vreun sfat de genul:"taie suportii de pe caroserie si schimba-le pozitia",sau:"pune un distantier de "n"milimetrii,pe partea pe care e roata retrasa" ???
2 Jan 2015, 16:02: deci:muti ambele bucsi,implicit distantierul,ma exprim chiar asa de greu? ![]() 2 Jan 2015, 16:09: stau si ma gandesc si nu inteleg unde am gresit in exprimare.Daca o bucsa o deplasezi spre interiorul basculei,cealalta,o vei deplasa spre exterior,pentru a mentine intre ele spatiul necesar introducerii distantierului,inteles???bine,acum sa nu se inteleaga ca prin aceata manevra,se pot remedia probleme de deviatii mari,gen40-50 mm,dar putin de ici,putin de colo,se gaseste rezolvare la problema. This post has been edited by razvan1985: 2 Jan 2015, 15:09 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maru |
![]()
Post
#16
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
s`ar putea sa ai dreptate dar sa asteptam sa`si dea cu parerea si altii ca tot nu inteleg:
1. am inteles chestia ca daca o bucsa o bagi catre interiorul basculei si cealalta catre exterior (desi nu`i va permite urechea FIXATA pe caroseria masinii decat daca o bati putin cu ciocanul) distantierul va intra fara probleme cu siguranta 2. cand vei baga bulonul si`l vei strange nu va trage urechile si implicit bascula pe pozitia de lucru/standard a masinii ? |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#17
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
2.-ba da,dar bascula va fi deviata mai spre stanga,sau spre dreapta,fata de centrul caroseriei,functie de pozitia de montaj a bucsilor,iar problema colegului(daca nu s-au facut interventii la suportii basculei,iar puntea este ok,se trage de la montarea gresita a suportilor de bascula de catre uzina,nicidecum de la suportii tendoanelor,cum am vazut cateva post-uri mai sus.
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Maru,tie iti da ceva cu virgula si stiu de ce. Bascula spate sta prinsa de caroserie cu cele 2 laturi ale Y-ului pe care are bucsi,corect? La capatul opus,unde ai bucsa de cauciuc si brida se prinde de punte,nu invers! E logic ca daca deplasezi bascula din bucsi,partea cealalta va trage oarecum puntea dupa ea. Ca nu prea le cade bine la amortizoare si la tendoane pozitia de lucru,asta e alta chestie...punte_spate.jpg ( Size: 90.79k )
Number of downloads: 441
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#19
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
pai,daca in momentul de fata e deplasata puntea,ganditi-va ca nu are o pozitie normala.iar ca exemplu:o roata sta pe bordura,iar cealalta pe sosea,deci cu 15-20 cm mai jos, pozitia tendoanelor e una de torsionare(aproximativ) amortizoarele la fel,se rupe ceva? eu nu cred...
![]() 3 Jan 2015, 10:53: tocmai din aceasta cauza,legatura dintre punte si caroserie(amortizor si caroserie),este realizata elastic(flexibil) prin intermediul bucselor,pentru a permite diferite pozitii de lucru (tensionari,torsionari...). This post has been edited by razvan1985: 3 Jan 2015, 09:53 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
maru |
![]()
Post
#20
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
ok, inseamna ca am gresit eu.
m`am bazat pe faptul ca de cate ori am schimbat acele bucsi operatia era destul de dificila deoarece bascula intra destul de fest in locasul ei si bucsile trebuiau presate la nivel pentru a reusi, iar cea de pe punte daca e putin inclinata nu intra surubul deci inseamna ca am invatat ceva la acest capitol multumesc frumos ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
ma gândeam dacă nu și bara de torsiune dicteaza poziția dintre anvelopa si arc,pentru ca la bucșile de la bascula centrala nu obțin decat maxim 5 mm
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Poti incerca sa slabesti bara de torsiune de pe tendoane si sa o strangi intro parte mai scurt si in cealalta mai lung,banuiesc ca iti dai seama ce vreau sa spun,dar eu zic ca e frectie la piciorul de lemn a lu' bunicu. Nu o sa poti sa departezi roata atat cat vrei fara sa modifici ceva acolo cu flexu si aparatul de sudura. Apropo,te-ai uitat daca roata sta verticala pe sol sau la 1'30" cat e parca unghiul de cadere la roata? Nu ai cumva fuzeta stramba sau rupta din punte?
Daca nici aia nu e,fie modifici pozitiile suportilor de tendoane de pe caroserie si pe cel al basculei centrale ca sa iti deplaseze puntea cu totu,fie suportul arcului de pe caroserie,cea ce e cam naspa. Arcul nu-i deformat? This post has been edited by sebymesteru: 4 Jan 2015, 23:51 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
roata sta vertical puntea nu e stramba la fuzete nici ruginita si am schimbat mai multe arcuri cu acelasi rezultat
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
pcostica |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
pune o poza, doua ca așa e mâța'n sac.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#25
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 5 Jan 2015, 00:47) Poti incerca sa slabesti bara de torsiune de pe tendoane si sa o strangi intro parte mai scurt si in cealalta mai lung,banuiesc ca iti dai seama ce vreau sa spun,dar eu zic ca e frectie la piciorul de lemn a lu' bunicu. Nu o sa poti sa departezi roata atat cat vrei fara sa modifici ceva acolo cu flexu si aparatul de sudura. Apropo,te-ai uitat daca roata sta verticala pe sol sau la 1'30" cat e parca unghiul de cadere la roata? Nu ai cumva fuzeta stramba sau rupta din punte? Daca nici aia nu e,fie modifici pozitiile suportilor de tendoane de pe caroserie si pe cel al basculei centrale ca sa iti deplaseze puntea cu totu,fie suportul arcului de pe caroserie,cea ce e cam naspa. Arcul nu-i deformat? e ultimul comment pe care-l fac pe acest topic(promit),distanta dintre"buza"aripii si lateralul rotii,o dicteaza suportii basculei centrale;suportii tendoanelor dicteaza distanta dintre centrul rotii fata si cea din spate,si pozitionarea pe centrul decupajului aripii,dedicat rotii. |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
vasi8 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 26 May 14 ![]() |
dacă îmi atinge roata dreaptă de arc,bascula centrală o trag tot spre dreapta,nu?sau spre stânga.
|
--------------------
dacia
1310
1988 berlina
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#27
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
tot spre dreapta,logic.
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#28
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
mai bine schimba puntea
cum dr.....u sa atinga anvelopa in arc,este 4-5 cm intre anvelopa si arc,inseamna ca ai punte coapta de rugina |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
Oare, se potriveste puntea spate de nova la 1310 ?
daca este cineva interesat de schimbare vorbim prin Pm |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#30
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Toata treaba e din bascula centrala,daca spui ca ai schimbat toate bucsile cand ai montat-o nu ai mai centrato cum trebuie si de acolo iti pleaca diferent,intro parte sa mrit distanta iar in cealalta sa micsorat.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 06:56 |