revin cu inca o problema, curge lichid de frana pe la pistonasul din spate dr
![]() ![]() ![]() |
revin cu inca o problema, curge lichid de frana pe la pistonasul din spate dr
pitzu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
95
|
|||
N E S |
![]()
Post
#2
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sigur e pe la pistonas? Uita-te bine de tot pe la repartitor sa nu curga si pe acolo.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
rodi |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Corpul cilindrului nu este ok. La auto mai pretentioase unde si piesele sunt mai scumpe, nu se vand in magazinele de piese decat cilindrii de frana complet echipati: Doar sa ii pui pe pozitia de montaj.
La Dacia poti sa iei tot cilindrul nou, nu poate sa fie foarte scump, ca la Peugeot, de exemplu... Pastrezi piesele noi cumparate - piston si garnituri cilindru- ca rezerva. Avand cilindrul nou, foarte putin probabil sa mai scurgeri din instalatie. Poate nu ai pus complet garnitura pe pozitie in cilindrul vechi ... Ma indoiesc ca ai fi facut aceasta. Un cilindru uzat dupa prea multe curse, lasat pe masina, poate sa curga oricand. Oricum cilindrii sunt foarte solicitati la o frana brusca, chiar pot iesi pistoanele din ei. 7 Dec 2010, 08:09: QUOTE(N E S @ 7 Dec 2010, 07:56) La repartitor curge pe la repartitor. La cilindrul frana spate, curge in tambur si poate sa ajuga la janta pe fata dinspre inauntru... Asa ca sunt doua zone diferite. This post has been edited by rodi: 7 Dec 2010, 08:09 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
pitzu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
rodi dar am schimbat cilindrul cu unul de la cineva care era bun(cel putin asa zice el)totusi e de incredere baiatu,nu cred k ma mintea,+ca la el nu era lichid de frana pe tambur..am sa cumpar azi un cilindru era 18 ron nou dak tot la fel schimb masina ..p bune
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
rodi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Masina moare cu zile din cauza pieselor proaste... Moare demult, moare... intr-una dar te poti baza pe ,,fierul" ei : Este ca a mea, la o adica poti transporta ceva cu ea.
Este o uzura morala aici, Dacia veche este o masina depasita dar este criza... si destul de greu, tot lucreaza ea si te scoate din situatii de nevoie ![]() Piesele nu sunt scumpe dar pt ca le fac proaste firmele din fundul curtii - asa cum zicea un coleg - cheltuielile cu Dacia se aduna ingrijorator. Poate spun colegii pe aici care cilindru este mai bun ca si marca -ca si pret. Ti-am spus, toate macile inafara de Dacia , comercializeaza cilindrul echipat complet... Chiar daca vrei doar garnituri cilindru, sa zicem de Clio, ei iti vand un set de cilindri sau cel putin, un cilindru... Lasa , nu te supara, masina ![]() ![]() This post has been edited by rodi: 7 Dec 2010, 09:05 |
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cilindrul, pe masina care a fost, a tinut frana intr-o pozitie a pistoanelor, datorita uzurii sabotilor si a tamburului. Punandu-l pe masina ta, alta uzura la tambur si saboti, pozitia pistoanelor sigur e alta, adica intr-un loc unde cilindrul e ciupit de rugina. Garnitura facuta prost, nu are marginile subtiri incat sa copieze neregularitatile, ci e taiata gros, fara simtul raspunderii. Asa ca , da jos cilindrul (sau chiar pe locul lui), baga smirghel de 400 pe el si slefuieste-l putin. Ideea cu lemnul de brad (cum am vazut p-aici), sa si-l bage femeii, la fiare trebuie ceva mai abraziv. Ar fi batjocura sa razui un fier, cu lemnul, cand noi am trecut si de epoca de aur.
Garniturile pot fi mai mici si in diametru. Cinci zecimi daca e mai mica la baza, e rebut. Un rebut in serie. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
pitzu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
ma baieti..am inlocuit pistonul cu unul nou si tot degeaba...o fi tamburul sau ce naiba k nu mai inteleg ce-o fi sau sabotii .totusi sunt noi ...
tamburul uzat tare?sau arcurile alea is uzate |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
payty |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
dar pistonul are joc in cilindru? ca eu acum ceva timp i-am schimbat pe ambii cu unii de uzina. la magazin, cucoana ma imbia cu niste cilindri polonezi, sau unguresti in care pistonul avea joc cam 1.5 mm iar la cei de uzina jocul era atat de mic inca a trebuit sa dau cu lichid de frana sa scot unul din pistoane care se intepenise acolo.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rodi @ 7 Dec 2010, 08:06) Corpul cilindrului nu este ok. La auto mai pretentioase unde si piesele sunt mai scumpe, nu se vand in magazinele de piese decat cilindrii de frana complet echipati: [...] Teoretic nici la Dacia nu se mai vind garnituri. Ma refer la service reprezentanta Dacia. Asta din cauza ca aia respecta legislatia care prevede ca piesele aferente sigurantei circulatiei (frine, semnalizare, etc) se inlocuiesc si nu se repara. A aaprut prevederea de citiva ani, s-a constatat ca orice service repara pompe de frina de mintuiala... @initiator: ia cilindru nou, nu e asa scump. This post has been edited by diaconuliviu: 8 Dec 2010, 15:47 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ghitza |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
nu e scump?120 roni de uzina ti se pare ieftin sau te-ai referit la cei de polonia sau asamla 19 lei
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
pitzu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
am cumparat nou chiar..dar acuma ma intreb altceva!!!!!
l-am pus ala nou si tot curgea,azi am dat jos tamburul si m-am gandit sa ii schimb sabotii intre ei....asa am si facut ...acuma? nu mai curge DAR!!!!intrebare Cum trebuie sa fie sabotii pe roata?au o parte mai mica si una mai mare |
--------------------
dacia
1310
95
|
|
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Eu am luat cilindu de frana echipat cu 40 de lei. Este de comefin si nici nu se compara cu asam sau alte petarde. Nici vorba de 120 de lei sau sume de genul asta. Cumpara piese noi dar evita Asam sau firme de genul asta si nu vei avea probleme.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
micri |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
am si eu o problema cu franele.
an schimbat acum vreo trei saptamani ferodourile pe spate si atunci am facut sa tina frana. ieri am fost la itp si pe spate nu aveam frane deloc. am plecat de acolo si am refacut franele: ridicata masina si pusa pe capre, caprele fiind puse sub puntea spate. desfacut fiecare roata , spalat cu diluant oala la interior, verificat daca lucreaza corect, reglat dintii ca oala sa intre fest pe saboti. dupa ce am terminat am observat ca frana de mana tine la 7 dinti. inainte se ducea pana sus. recunosc ca randul trecut pe stanga nu am reglat-o sa intre fest. am zis ca sar dintii si se autoregleaza. acuma imi da impresia ca franeaza pe spate mai tarziu decat fata. asa trebuie. de schimbat i-am schimbat ieri lichidul facand o aerisire pe partea stanga caci dreapta nu mai merge desfacut aerisitorul. |
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
pitzu |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
micri pana nu faci aerisirea la toate rotile degeaba faci franele,eu am schimbat tot nou si tot nu am frane(proasta calitate a produselor)insa am facut sa tina cat de cat
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pozitia sabotilor, e cu ferodoul "alunecat " in sensul de rotatie al rotii. Adica, ferodoul din fata mai jos, cel din spate mai sus decat orizontala.
Cred ca n-ati inteles, ca in componentele gata montate, piesele sunt puse cu lopata. In cazul nostru, garniturile sunt de vina. Baza garniturii sa fie groasa, iar terminatia cat se poate de subtire, pentru a se mula pe cilindru. Nu trebuie sa fie ca taiate cu drujba. O margine groasa, nu poate copia neuniformitatile de pe cilindru, chiar si rugozitatea din rectificare. Apoi diametrul sa fie asa fel incat la intrare pe silindru, baza sa fie cat interiorul cilindrului. Am gasit multe , mai mici. Daca ai mana de artist, polizezi marginea pe interior la garnitura, pana aproape de o juma' de mm. Daca n-ai inteles, las-o balta si cauta garnituri bune. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sau..la piese auto import cauti garnituri de cilindru frina de acelasi diametru. DIAMETRUL BAZEI.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
micri |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
revin cu o intrebare: dupa ce opresc motorul nu intodeauna se intareste pedala de frana ciuneori daca apas o data apoi se intareste. de unde poate fi aceasta "defectiune"?
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Efectul de servo se pastreaza una, uneori doua pedale.
Arata ca servofrina e in stare de functionare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
florinel_lva |
![]()
Post
#19
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
fratilor problema mare....
pana acum 2-3 zile franele mele erau perfecte. acum nu tin decat la a treia pedala . nu stiu ce s-a putut intampla, deoarece lichidul e la locul lui. placutele si sabotii sunt noi de acum 3 luni de origine. e ciudat ca nu pierd lichid si totusi prima pedala se duce la fund, si ca toate astea s-au intamplat deodata intr-o dimineata. sa fi inghetat ceva? precizez ca frana de mana e inghetata, dar nu cred sa aiba vreo legatura. |
--------------------
RENAULT
Koleos
2018
- nt05***
|
|
pitzu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 26 November 10 ![]() |
da jos tamburii si vezi ca ti-au sarit de la reglaju ala ,sau alta varianta e k s-au stricat sabotii
|
--------------------
dacia
1310
95
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Nu e nevoie ca sa fie roata fleasca sa stii ca curge. Poate sa curga putin, si daca tot curge ia si aer si se inmoaie pedala. Verifica vizual dand tamburii jos.
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
emysem |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
On topic: La roata stanga spate a curs lichidul de frana, rezervorul de lichid de frana deasupra pompei de frana este gol, problema a aparut de doua zile de cand cu temperaturile astea scazute! Intrebare pentru cunoscatori: stiind ca trebuie sa cumpar garnituri de cilindru frana spate Dacia 1300
(am dacia injectie si meseriasul mi-a spus sa cumpar garnituri de 1300 ca au diametru mai mare si etanseaza mai bine in cilindru), care este diametrul pentru aceste garnituri pe care sa-l cer la vanzator? Si daca stiti sa-mi spuneti care este diametrul pentru garnituri cilindru frana spate punte breack (ca asa am inteles ca au astea pe injectie)? Ca sa stiu ce sa cer, ca pe unele etichete nu scrie diametrul! Cat este diametrul pentru injectie si cat e diametrul pentru 1300? Multumesc! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
rodi |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 648 Joined: 2 November 10 ![]() |
Stiu ca intrebi de cotele garniturilor... Dacia cu injectie, Dacia cu carburator... Poate vei zice ca nu ai nevoie de sfaturi. Eu te sfatuiesc sa rezolvi radical problema , cumparand ansamblul cilindru de uzina, pentru Dacia cu injectie. Arati talonul, costul unui cilindru nou, nu este o mare problema.
|
--------------------
---
---
---
- --- E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
|
|
emysem |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Multumesc rodi pentru rapiditatea raspunsului. M-am gandit si la schimbat cilindrul, dar compromisul acesta cu garnituri diferite ca diametru, mi-a tinut 2-3 ani, si meseriasul este unul bun care stie meseria (a lucrat in servis dacia de pe vremea lui ceasca si stie), problema mea este ca ma duc la el cu niste garnituri noi si, daca nu sunt cele de 1300, ma sare randul si ma reprogrameaza cand are timp, si nu prea sunt obisnuit pieton!Multumesc oricum!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Pai nu stiu ce garnituri mai mari poti sa iei, ca daca iei originale pentru cilindru intra la fix, daca iei mai mari nu mai intra. Si cu cat sa fie mai mari, cu 0,2mm?
Eu la dacia mea am curatat cilindrul cu smirghel am schimbat garnituri si asta este al 3-lea an de cand merge, si nu-mi curge. Numai sa nu fie prea distrus cilindrul. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
tester |
![]()
Post
#26
|
![]() dacia tester ;) Group: Members Posts: 747 Joined: 22 August 07 From: iasi ![]() |
eu din cate stiu si sper sa nu stiu gresit... sunt doua tipuri de garnituri spate... mici pentru berlina(folosite undeva pana in anul 96???) si cele mai mari pentru break(adoptate si pe berlina din 96??? odata cu trecerea la tamburii mai mari).
acuma nu stiu exact dimensiunile exacte ca nu am avut probleme in zona respectiva... dar poti sa mergi in magazin si sa ceri un set pentru berlina si unul pentru break... si asa vezi diferentele... oricum ce gasesti in magazinele de piese auto romanesti in ziua de astazi nu mai sunt de calitate eu as arunca un ochi pe topicul ce contine coduri piese import pentru dacie ca erau parca ceva garnituri spate de la autofrein daca nu ma insel, care sunt oricum peste facaturile din magazine. |
--------------------
dacia
logan
2007
- is xx xxx
|
|
emysem |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 6 March 10 ![]() |
Da @David , ceva de genul 0,2 mm spunea si meseriasul ca este diferenta si mi-a spus sa iau garnituri cu ceva,2 ca scrie pe eticheta, ca nu mai tin minte si nu vreau sa-l sun si sa-i spun ca am uitat
![]() ![]() ![]() This post has been edited by emysem: 20 Dec 2010, 16:20 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 04:35 |