roti incinse, rau, ... se incalzesc rotile pe fata, miros de ferodou
![]() ![]() ![]() |
roti incinse, rau, ... se incalzesc rotile pe fata, miros de ferodou
thedead |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 November 06 From: Vaslui ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN MCV
2012 LAUREATE K9K (1.5 dCi / 90CP)
- VS-01-CHR
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
S-au blocat pistonasele de la etriere, trebuie sa verifici.
Iarna trecuta la mine s-a blocat pistonasul de pe dreapta fata, insa s-a blocat rau de tot, nu mai puteam sa plec cu masina de pe loc, nici accelerata, de niciun fel, asa de rau s-a blocat. Am desfacut etrierul am luat una bucata smirghel si am frecat pistonu' vreo ora, dupa care am montat totul la loc, am facut aerisirea si gata. Dupa 2 zile pedala de frana prindea cam jos, era slaba la prima apasare. Trebuia sa schimb si garnitura. Asta e recomandarea mea si rezolvarea ta. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
amc |
![]()
Post
#3
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
S-au blocat pistonasele de la etriere
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#4
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
rotile fata sau spate ?? la mine au facut la fel cele din spate, problema fiind de la frana de mana defecta si imi blocase rotile de mergeau mai infranate si se incingeau
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Pentru o rezolvare de moment "plimba" putin pistoanele, s-ar putea sa-i treaca. Eventual schimba placutele, in acest fel pistonasele vor lucra in alta zona. Daca le scoti si constati ca le-a sarit cromul, schimba-le.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
apollo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Ca tot veni vorba de frane, nu vreau sa mai deschid un nou topic.
Am o problema, roata dreapta fata, mereu pe interiorul rotii vad umed. Mi-am dat seama ca e lichid de frana pentru ca imi scade mereu nivelul. Am vorbit cu un mecanic(nu a explicat bine ca trebuia sa-l platesc si pentru vorbe) si mi-a zis:garniturile nu-s; furtunul nu-i si a mai zis el ceva pe acolo. e posibil ca in etrier sa fie un mic por?caci cam asta mi-a dat de inteles mecanicul si un etrier e vreo 100 RON. Pe la pistonas nu curge, pe la furtun nimic, pe la acel surubel de aerisit bate e praf...pe unde poate sa mai curga? si inca o chestie, de ce cand merg pe un drum denivelat tot la roata dreapta fata se aude un tronc puternic de parca ceva s-ar rupe? Arcu e bun,bucsele la bascula is bune, cele de la bara de torsiune au 500KM de cand le-am schimbat, pivotul la fel e schimbat de curand..ambii. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
argon |
![]()
Post
#7
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(thedead @ 25 Feb 2007, 18:07) Mai fa tu d'astea ca schimbi discurile de frana cat de curand ![]() QUOTE(EUROPE_ @ 25 Feb 2007, 18:34) Am desfacut etrierul am luat una bucata smirghel si am frecat pistonu' vreo ora, dupa care am montat totul la loc, am facut aerisirea si gata. Nu mai fa prostii de astea ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
apollo la tine suna mai degraba a garnitura de piston ... etrierul ala nu prea are cum sa aiba por ... este destul de gros ...si nu stiu dece dar presimt ca mecanicul ala are nevoie de etrierul tau ... si deasta te pune sa iei altul ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Argon vrea sa spuna ca se pot ovaliza discurile ... si atunci problema va fi si mai persistenta ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 26 Feb 2007, 09:10) Era o solutie de moment, plus ca asta a fost si recomandarea unui mecanic. Problema e ca avea franele cam slabe, si le cam aeriseam la luna, bine ca am vandut-o. u tot timpul umbli cu recomandarea de la un mecanic dupa tine ??? daca un mecanic iti zice sa arunci masina in sant asa faci ??? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(thedead @ 25 Feb 2007, 18:07) [...] iar cand am pus mana pe jenti am observat ca sunt fierbinti, (la noi fiind zapada) am l;uat o mana de zapada si am aruncat-o pe jenti, vreau sa spun ca sa topit aproape instant, ce problema credeti ca as avea cu trenul de rulare respectiv sistemul de franare pe fata[...] Daca inteleg bine si s-au incins jantele pe FATA, posibil si ambele pistonase gripate coroborat cu placute uzate dar, mai repede as gindi "pompa blocata"; asta in sensul blocarii supapei de la pistonasul ciruitului fata sau revenirii incomplete a lui sau tija servo putin mai in fata(servo defect?) sau cumva arc rupt in pompa(intre pistoanele 1 si 2); prin asta supapa din piston nu se deschide, lichidul nu se descarca, mentinind rotile infrinate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
thedead |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 November 06 From: Vaslui ![]() |
|
--------------------
DACIA
LOGAN MCV
2012 LAUREATE K9K (1.5 dCi / 90CP)
- VS-01-CHR
|
|
thedead |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 November 06 From: Vaslui ![]() |
astazi, am plecat de acasa si mana la munca, nu s-a mai intamplat nimic, ceea ce este drept este ca ieri frana tinea la circa 5 mm, de la apasarea pedalei, astazi nu cursa pedalei era normala, deci ce sa mai cred?
mentiuni: - placute noi circa 1 saptamana, - serva noua 2 luni - frani aerisite acum 1 saptamana - rotile sunt cele din fata This post has been edited by thedead: 26 Feb 2007, 12:42 |
--------------------
DACIA
LOGAN MCV
2012 LAUREATE K9K (1.5 dCi / 90CP)
- VS-01-CHR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Placute noi - asta schimba putin datele: fata de cele vechi sint groase, pistonul sta retras in etrier. Posibil acea portiune din piston care pina acum o saptamina a fost "expusa" fata de acum sa aiba mizerie/oxizi si sa fi provocat un blocaj, mai ales daca cel ce ti-a schimbat placutele nu a curatat pistonasele.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#16
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Apollo, curata toate componentele la roata respectiva si vezi dupa o calatorie scurta unde apare "umezeala" din nou. Frina tine bine? Si in cit timp scade nivelul fluidului de frina (timp dar si km parcursi). Cu troncaneala s-ar putea sa fie alta poveste dar deocamdata atita. Daca totusi vrei neaparat poti sa verifici daca nu cumva curge uleiul din amortizor pe partea cu pricina. Sa mai eliminam o posibila sursa de confuzie.
This post has been edited by Gheorghedracu: 26 Feb 2007, 14:10 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(thedead @ 26 Feb 2007, 12:18) Argon, vreau sa spun ca am trecut prin nenumarate balti, iar tot ce inseamna biele, bucsaraie, si etrie erau pline de apa si gheata, astea ce repercursiuni ar putea avea eu zic cand mai patesti asaceva sa faci focul sub masina ca sa nu o doara pe masina ca au inghetat piesele............. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(thedead @ 26 Feb 2007, 12:40) astazi, am plecat de acasa si mana la munca, nu s-a mai intamplat nimic, ceea ce este drept este ca ieri frana tinea la circa 5 mm, de la apasarea pedalei, astazi nu cursa pedalei era normala, deci ce sa mai cred? mentiuni: - placute noi circa 1 saptamana, - serva noua 2 luni - frani aerisite acum 1 saptamana - rotile sunt cele din fata ai uitat sa schimb garniturile la etrieri si sa mai dai cu smirghelul pistonasul si etrierul(mai putin) cum stai cu furtunele de la etrieri ??? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Dyda |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Lichidul de frina la sistemul fata se poate pierde pe la si din cauza:
-garnitura etrier- ciupita, -purje aerisire nestrinsa, -flexibil frina crapat si intre corp etrier si flexibil frina exista o saiba de cupru ptr a asigura etansarea, din graba sau necunostinta sau ca unii (mecanici ) sunt berbeci, nu o mai monteaza. Apollo, daca tot ce ai enumerat sustii ca's bune (?) verifica si bucsile de la tirant. Dar, bucsa de la bratul inferior nu o poti verifica ochiometric sau manual. Eu sunt de parere ca bucsile brat inferior se comporta conform celor relatate de tine This post has been edited by Dyda: 27 Feb 2007, 07:42 |
-------------------- Kox
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#21
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Dyda da-mi voie sa iti atrag atentia...
Apollo are nova ce bucsa de la tirant ... ???? La bratul inferior (unic la Nova nu mai exista si superior) exista pivotul sau rotula ...si bascula care este prinsa de sasiu prin bucsa clasica de dacie doar ca are alte dimensiuni si sunt 2 la numar ... restul mai sunt dar nu mai ai un compozitie bucse sau alte piese deformabile asa usor ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Dyda |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Da mihai0070 ai dreptate , nu am fost atent, ramin la cele 2 bucsi
|
-------------------- Kox
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pentru zgomote de Poc Poc ... la nova ... sunt 2 solturii ... ori rotula (pivotul este uzat) ori bucsele de la bascula ... altceva nu are ce sa fac POC POC ... totusi este bine de verificat si bieletele de directie sau capetele de bara sa nu aiba uzura excesiva ...si eu am fenomenul de poc poc mai ales la linii de tramvai si gropi ... dar zgomotul vine de la bucsa
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Mihai , am pivotii,bucsele la bara de torsiune si cele de la bascula abia schimbate.
imi e sa nu joace pivotul in port-fuzeta unde se prinde, dar nu as crede. mai e posibil si varianta ca aparatoarea de plastic de sub aripa sa agate undeva in arc sau cine stie si sa pocneasca aia. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#25
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai la cat ai schimbat (si parca ai fuzete noi si port-fuzete) eu cred ca iti bate ori vre-un tampon motor sau cutie sau poate daca nu ai joc deloc la roti ... mai ramana sa vezi bieletele de directie ... sau poate ai vre-un amortizor dus ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mihai , acum maxim o luna am schimbat toate alea ca pivotii erau dusi rau de tot.
ori arcul atinge in ceva, ori aparatoarea aia. am un tampon cu probleme dar pe ala il simt la pedale si acel "poc" se aude la roata. trebuie sa ma uit mai atent amortizorul daca era facea asa mai tot timpu plus ca masina e destul de rigida pe fata si amortizorul e uscat,deci nu a curs din el. un amortizor pe spate e problema dar se rezolva. This post has been edited by apollo: 27 Feb 2007, 13:36 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
thedead |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 9 November 06 From: Vaslui ![]() |
Astazi, am reusit si am schimbat ertierele si placutele de frana si totul pare a fi ok (bineinteles dupa o aerisire a circuitului)
Cand am dat jos roata am scos-o pe liber si am incercat sa-o invart cu mana, nici o sansa, etrierele erau blocate, dupa ce le-am dat jos am incercat sa misc pistonul unui etrier cu mana, draci nici nu a vrut am incerat ci o dalta si ciuocan, atunci abia s-a miscat. |
--------------------
DACIA
LOGAN MCV
2012 LAUREATE K9K (1.5 dCi / 90CP)
- VS-01-CHR
|
|
costinasd. |
![]()
Post
#28
|
Membru Group: Members Posts: 111 Joined: 2 June 06 ![]() |
Iti spun ce am patit cu Matilda mea. Asa o chema...placute, etriere, garituri, frana tot ramanea blocata pe fata. Care a fost defapt rezolvarea: lungimea tijei (pedala-pompa). Am micsorat lungimea cu aprox. 2 spire si nu a mai ramas blocata frana fata. sti si tu ca pompa are si supapa de refulare....si daca ajunge pana-n capat (la eliberarea pedalei) se elibereaza presiunea aplicata, daca nu...ramane un pic blocata...sau mai mult pana iese fum.
|
--------------------
dacia
1300
1980
- cs 05 ***
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#29
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Baieti am mari probleme....am cumparat set reparatie pompa frana deoarece pompa mea curgea si am zis sa inlocuiesc ce trebuie.Am desfacut,curatat,pus setu nou....toate bune si frumoase.Problema e ca se incing rotile fata repede,evident ca imi ramane pompa atacata.Am facut reglajul acesteia inca o data dar tot la fel.
Intrebarea mea....e posibil ca pistonu de frana(din pompa)sa nu revina datorita garniturii care este noua.Si la montare a intrat oarecum mai greu dar am zis ca e normal,acuma se dovedeste a fi problema. PS:am pompa simplu circuit,la montarea pieselor sigur nu am gresit(le-am uns cu lichid de frana la asamblare,ordinea de montaj buna etc) Sa mai astept putin pana se "rodeaza" garnitura in corpul pompei? This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 18 Oct 2008, 17:34 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#30
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
placutele de frana culiseaza usor penele sunt date cu smirghel fin si unse cu vaselina ? Daca nu ai aceste mici probleme ramane golirea completa a instalatiei si incarcarea din nou .Aerisirea daca e pompa dublu circuit se incepe de sus de la pompa dupa aceea spate stanga - spate dreapta fata dreapta fata stanga. Trebuie sa te ajute cineva cu pedale 3 pedale si dupa aceea apasat energic.
Daca ai montat cum trebuie ca in manual nu trebuie sa-ti faci griji. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 08:23 |